אילו חברות ישראליות יהיו ה-"סטארט-אפ איידול?"

אנשי אורקל יבחרו, בתחרות בשם זה, שישה סטארט-אפים ישראליים, שיקבלו דבר שלעתים הם מתקשים לעשות אותו בעצמם - להגיע לאנליסטים בכירים מארצות הברית ומאירופה

ערן פייגנבאום, מנכ"ל אורקל ישראל.

אורקל השיקה באחרונה תחרות בשם "סטארט-אפ איידול ישראל", שבה ייבחרו שישה סטארט-אפים כחול לבן שיציגו בפני אנליסטים בכירים מחו"ל – כך היא הודיעה באחרונה.

בחברה אומרים כי התוכנית עונה על אחד האתגרים שאיתם מתמודדים סטארט-אפים ישראליים בשלבים המוקדמים: המרחק מחברות האנליסטים הבכירות, שרובן ממוקמות בארצות הברית. על אף שהם פיתחו טכנולוגיות עם פוטנציאל להצלחה מעבר לים, הם לא תמיד מצליחים להגיע לאנליסטים ומשפיענים בחו"ל ולחשוף להם אותם, ואף להיחשף אליהם בעצמם.

החברות הישראליות ייבחרו בתחרות של תוכנית הסטארט-אפים של אורקל, שתיערך השנה בארץ. היא מיועדת לסטארט-אפים ישראליים בשלבי סיד ו-A, כאשר ששת המנצחים בתחרות יוזמנו לאירוע מיוחד, שיתקיים אונליין ושבו הם יציגו את הטכנולוגיות שפיתחו מול פאנל של אנליסטים בכירים מארצות הברית ומאירופה.

"לתמוך בסטארט-אפים ולשמוח בהצלחתם זה עניין אישי עבורי, לאחר שבעצמי הייתי חלק מסטארט-אפ צעיר לפני שהצטרפתי לאורקל", אמר ערן פייגנבאום, מנכ"ל אורקל ישראל. "עבור סטארט-אפים, קבלת החשיפה שהם זקוקים לה היא לפעמים אתגר לא פשוט. התחרות הזו תאפשר לחברות האלה להציג את עצמן ולהדגיש עד כמה ישראל מובילה את העולם בכל הקשור להמצאת דרכים חדשות לחשוב, לעבוד ולחיות".

ההרשמה לתחרות היא עד יום ג' הבא, ה-15 במרץ, והזוכים יוזמנו לאירוע שיתקיים ב-17 במאי.

אורקל לסטארט-אפים

תוכנית הסטארט-אפים של אורקל, Oracle for Startups, מסייעת לחברות הזנק להתפתח בעזרת טכנולוגיית הענן שלה, קשרי תעשייה ותמיכות שונות בהיבט העסקי. התוכנית הגלובלית, שכאמור, פועלת גם בישראל, מאפשרת בניית שותפויות בין סטארט-אפים, אורקל ולקוחותיה. המשתתפים בתוכנית מקבלים קרדיטים חינם בענן, 70% הנחה לשנתיים, תמיכה טכנית צמודה (Hands-on), ליווי ומנטורינג של מומחים, וחשיפה לקהלים חדשים דרך ערוצי שיווק ואירועים.

התחרות תתקיים על רקע השקת אזור הענן המקומי הראשון בישראל של אורקל, שנערכה באוקטובר האחרון באתר של בינת בהר חוצבים בירושלים. החברה הכריזה על אזור ענן ציבורי נוסף שייפתח בקרוב בישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים