שירה לב עמי נבחרה לתפקיד ראשת מערך הדיגיטל הלאומי

לב עמי: "אני שמחה על ההזדמנות להוביל קפיצת מדרגה לאומית בשירותים הדיגיטליים של ממשלת ישראל"

שירה לב עמי, מנכ"לית מערך הדיגיטל הלאומי.

שירה לב עמי נבחרה לתפקיד ראשת מערך הדיגיטל הלאומי במשרד הכלכלה. על כך החליטה ועד האיתור בראשות מנכל המשרד, ד"ר רון מלכא, ואושרה על ידי שרת הכלכלה, ארנה ברביאי.

כפי שפורסם באנשים ומחשבים, לב עמי הייתה בין שני המועמדים שהגיעו לקו הגמר במיונים של ועדת האיתור. המועמד השני היה רביד שמואלי, מנמ"ר רמ"י.

לב עמי, בעלת תואר שני במינהל עסקים, במשפטים ובמדעי המדינה, היא בעלת ניסיון של יותר מעשור בתפקידי ניהול בכירים, המשלבים טרנספורמציה דיגיטלית עם יישום חדשנות טכנולוגית, ומכהנת משנת 2019 כסמנכ"לית משותפת לחדשנות דיגיטלית ודאטה בג'וינט וכדירקטורית בחברת הביטוח דייוויד שילד. קודם לכן כיהנה כסמנכ"לית מערכות מידע ובריאות דיגיטלית במשרד הבריאות. המינוי מותנה באישור הממשלה

"למערך הדיגיטל הלאומי חשיבות אסטרטגית בקידום הממשלה לעתיד דיגיטלי ולחדשנות, להתייעלות השירותים לאזרח ולהפחתת הבירוקרטיה", אמרה שרת הכלכלה ברביבאי.

"אני שמחה על האמון של השרה ושל ועדת האיתור, ועל ההזדמנות להוביל קפיצת מדרגה לאומית בשירותים הדיגיטליים של ממשלת ישראל", אומרת לב עמי. "הכלים הדיגיטליים ומינוף דטה מאפשרים לשים את לקוחות הממשלה במרכז, לצמצם פערים ולקדם את המשק הישראלי לצמיחה, תוך חיזוק שיתופי הפעולה בין משרדי הממשלה והרשויות השונות. אני מתרגשת לעבוד יחד עם האנשים המצוינים של מערך הדיגיטל למימוש החזון".

מערך הדיגיטל הלאומי הועבר למשרד הכלכלה עם הקמת הממשלה הנוכחית במסגרת ההסכמים הקואליציוניים. המערך יהיה אחראי על רשות התקשוב ועל "ישראל דיגיטלית".

כפי שפורסם באנשים ומחשבים, שחר ברכה, המכהן כראש רשות התקשוב הממשלתי, התפטר מתפקידו לאחר שהבין כי לא נמנה עם המועמדים שהוועדה תמליץ עליהם.

 

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. חיים כהן

    בהצלחה שירה, אין ספק שתצליחי ובענק

אירועים קרובים