"אבטחת הענן – האקס פקטור שארגונים נדרשים לו"

כך אמר תומר פרי, מנכ''ל אינוקום מקבוצת אמן, שסיפר לאנשים ומחשבים על החברות שאותן מייצגת החברה בהובלתו בארץ, וכיצד הפתרונות שלהן מסייעים באבטחת הענן

תומר פרי, מנכ''ל אינוקום מקבוצת אמן.

"המעבר לענן הפך להיות הנורמלי החדש. בישראל, מכרז הענן הממשלתי, נימבוס, יהווה עוד זרז להתעצמות המגמה. המעבר לענן הוליד עולם שלם וחדש שיש לאבטח אותו, וזהו האקס פקטור שארגונים נדרשים לו, במסגרת הטרנספורמציות הדיגיטליות שהם עורכים", כך אמר תומר פרי, מנכ"ל אינוקום מקבוצת אמן

לדברי פרי, "המעבר לענן שינה את עבודת מנהלי אבטחת המידע בארגונים, כי בענן, האיומים שונים והטכנולוגיה להתמודד איתם שונה. נדרש לאבטח את סביבות הפיתוח ועומסי העבודה המועברים לענן – עם קונטיינרים, Serverless, אפליקציות ווב ו-API. בנוסף, בשל מגיפת הקורונה והמעבר לעבודה מרחוק ועבודה היברידית, יש לאבטח את התיווך בין העובדים וה-IT הארגוני. זה דורש ניטור וניהול מקצה קצה, עם ניהול זהויות חד-חד ערכי. אנו מזהים צורך גדול במענה, ומספקים אותו עם פתרונות Prisma Cloud של פאלו אלטו (Palo Alto Networks) אותה אנו מייצגים בארץ. הפלטפורמה מספקת חבילת אבטחה בסביבת הענן, עם מודולריות ומענה שלם. להערכתי, השנה הפעילות שלנו בתחום תקבל תאוצה ניכרת".

"פעילות זאת", ציין, "משתלבת עם יכולות ניהול, שליטה ובקרה על הרשאות והגדרות הרישות – בממשק אחוד בענן, או בסביבות  מרובות עננים – של אביאטריקס (Aviatrix), אותה אינוקום מייצגת".

"בעולם העבודה מרחוק", ציין פרי, "גדלנו עם פעילות בעולם ה-VDI של סיטריקס, ואנו מתחילים לראות מגמת הגירה ברורה לשירות מנוהל בענן ול-DaaS (ר"ת Desktop as a service). ארגונים נדרשים לפתרונות מודרניים שיענו למצב הכולל ריבוי תשתיות. המענה הוא SASE (ר"ת  – Secure Access Service Edge). זו ארכיטקטורה אחת אחידה, שכוללת את כל פתרונות האבטחה והרשת במקום אחד, ומבטיחה גלישה מהירה, איכות נתונים ואבטחה ברמה הגבוהה ביותר. SASE לא מחליף, כי אם משלים את עולמות ה-VDI. פתרון פאלו אלטו ל-SASE מעניק חוויה משופרת, מפחית את המורכבות ועלויות התפעול, ומתווה מדיניות אבטחה עקבית לכל משתמש בכל מקום". הוא ציין כי "ערכנו כבר פרויקטים בתחום בשני ארגוני בריאות גדולים בארץ, ואנו נמצאים בבדיקות היתכנות בכמה ארגונים נוספים".

"תחום פעילות שלישי", אמר פרי, "הוא בהגנה על המידע החיוני, לטובת זמינות ושחזור שלו, לאחר מתקפות. כאן אנו מייצגים את רובריק (Rubrik) – עם תוכנת הגיבוי שלה, פלטפורמה מבוססת SaaS. הטמענו את מוצרי רובריק בקרב עשרות ארגונים, כולל בנק גדול. היקף הפעילות שלנו בעולם זה יילך ויתעצם".

מחויבת המציאות כיום. אבטחת הענן. אילוסטרציה.

מחויבת המציאות כיום. אבטחת הענן. אילוסטרציה. צילום: BigStock

"אסטרטגיית החדירה לשוק שלנו הוכיחה את עצמה במהלך השנים"

ב-2011 רכשה אמן חלק מאינוקום וב-2014 הרכישה הושלמה, ואז החל פרי לשמש כמנכ"ל שלה. הוא הסביר כי "מעבר להיותנו חברת הפצה וייעוץ, לאינוקום יש ערך מוסף, בשל יכולתה בזיהוי מגמות מובילות ב-IT, איתור חברות מובילות חדשות והבאת מוצריהן לישראל. אסטרטגיית החדירה לשוק שלנו הוכיחה את עצמה במהלך השנים: הגדלנו את מחזור המכירות פי חמישה. בנוסף, אנחנו מסייעים למנמ"רים בלא עלות, בייעוץ: היכן הנקודות החלשות במערך ה-IT ובאבטחה ועוד".

אינוקום משמשת כחטיבת ההפצה של מוצרי טכנולוגיה לתחומי תשתיות ואבטחת מידע בקבוצת אמן. הקבוצה מיזגה לאינוקום את פעילות סיטריקס, שמיוצגת על ידה, כדי לרכז את כל פעילות ההפצה תחת קורת גג אחת. בעולמות אבטחת המידע והגנת הסייבר, אינוקום מייצגת גם את פרופפוינט (Proofpoint) ובאחרונה החלה לייצג את פתרונות ג'וניפר (Juniper Networks). "קצב הגידול שלנו עומד על 30% מדי שנה", סיכם פרי, "ואני צופה שזה מה שיקרה גם השנה. אנחנו מקשיבים לצרכי השוק ולאתגרי המנמ"רים, ונותנים להם מענה. אנחנו מתרכזים בטכנולוגיות מתקדמות, שלא מתנגשות האחת בשנייה אלא משלימות זו את זו. אנו עובדים עם יותר ממאה אינטגרטורים, המשווקים ומטמיעים את הפתרונות שאנו מייצגים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים