Ravin AI מגייסת עובדים לפיתוח פלטפורמה לאיתור נזקים ברכב

החברה החיפאית - המשתמשת בבינה מלאכותית לבדיקת ציי רכבים לאיתור נזקים במעטפת הרכב ולקבלת דו"ח הערכה מהיר, יעיל ומדויק ללא מגע יד אדם - מגייסת מהנדסי.ות תוכנה, מפתחי.ות אלגוריתמים וכן אנשי ונשות DevOps

צוות Ravin AI בהדגמה של טכנולוגיית החברה.

חברת Ravin AI – המשתמשת בבינה מלאכותית לבדיקת ציי רכבים לאיתור נזקים במעטפת הרכב ולקבלת דו"ח הערכה מהיר, יעיל ומדויק ללא מגע יד אדם – מגייסת עובדים למשרדי החברה במרכז שוקק החיים בעיר התחתית של חיפה.

Ravin AI היא חברת סטארט-אפ ישראלית-בריטית בתחום טכנולוגיות הרכב, אשר הוקמה בשנת 2018 על ידי אלירון אקשטיין ורומן סנדלר.

החברה שמה לה למטרה לייעל את נושא בדיקות הרכבים בכל מקום בו רכבים מחליפים ידיים, בעזרת שימוש בטכנולוגית בינה מלאכותית (AI) פורצת דרך. בעזרת ראיית מכונה ולמידה עמוקה, החברה מאתרת ומנטרת את מצבו הפיזי של הרכב, תוך שימוש בטלפון הסלולרי או במצלמות נייחות. המידע המצולם עובר בזמן אמת לעיבוד טכנולוגי בפלטפורמת החברה בענן, אשר מנתחת באופן מיידי את התמונות המתקבלות, ומאפשרת את הזיהוי הנדרש.

Ravin AI נבחרה על ידי המגזין פורבס כאחת מבין 25 חברות הסטארט-אפ המובילות בתחום לימוד מכונה. ובמקום ה-18 מבין הסטארט-אפים המבטיחים בתחום הבינה המלאכותית. ברבעון הראשון של 2021 גייסה החברה 15 מיליון דולר בסבב A. את הגיוס הובילה חברת KAR Global, המנהלת זירות מסחר אלקטרוניות ברכבים משומשים. בגיוס השתתפו גם משקיעים קיימים, בהם קרן PICO Venture Partners הישראלית וקרן FM Capital האמריקנית.

בימים אלה, כאמור, מגייסת החברה עובדות ועובדים למשרד בחיפה, לעבודה היברידית – חלקית מהבית – כדי לתמוך בצמיחתה בארץ ובעולם. המשרות הפתוחות בחברה כוללות: מהנדסי.ות תוכנה – לפיתוח Backend ופיתוח Full Stack, עם ניסיון של מספר שנים ב-Node.js, סביבת AWS Cloud; מפתחי.ות אלגוריתמים – עם ניסיון של הובלת צוות קטן, ניסיון ב-Machine learning, Deep learning וקידוד ב- Python; אנשי ונשות DevOps – עם ניסיון בתחום של לפחות 4-5 שנים, סביבת Terraform AWS Cloud.

דגנית בלן וינטר, סמנכ"לית משאבי אנוש ב-Ravin AI.

דגנית בלן וינטר, סמנכ"לית משאבי אנוש ב-Ravin AI. צילום: יח"צ

לדברי דגנית בלן וינטר, סמנכ"לית משאבי אנוש ב-Ravin AI: "לעבוד בחברת Ravin AI זה לעבוד עם האנשים המוכשרים והמבריקים ביותר בתחום הבינה המלאכותית, בסביבה מלמדת, תומכת, מקבלת ונעימה. הצוותים המקצועיים שלנו מעמידים את החברה בחזית הטכנולוגיה בתחום. העובדים שיצטרפו אלינו יסייעו להמשיך את מומנטום הצמיחה של החברה".

מהחברה נמסר עוד כי "המשרד של Ravin AI בחיפה ממוקם במרכז העיר התחתית, ומסביבו בתי קפה, פאבים ומסעדות. העיצוב המודרני והאבזור המפנק נותן תחושה של בית שני. השעות הגמישות, במסגרת העבודה ההיברידית, מאפשרות שילוב עבודה עם חיי בית ומשפחה. החברה משקיעה רבות בעובדיה ומאפשרת התקדמות מקצועית תוך בניית תוכניות הכשרה, פיתוח, והדרכות. בנוסף, לחברה מערכת רווחה מפותחת עבור העובדים, הדואגת לכל מחזור חייהם בארגון מרגע קליטתם; ימי כיף, ימי הולדת, טיולי חברה, ימי גיבוש, ציון חגים, מתנות לציון ימים אישיים, הם חלק בלתי נפרד מתוכנית הרווחה העשירה בחברה".

משרדי Ravin AI בחיפה.

משרדי Ravin AI בחיפה. צילום: יח"צ

שלושת האנשים בתמונה למעלה – משמאל: אלירון אקשטיין, מייסד משותף ומנכ"ל Ravin AI, עמר פרי, מנהלת פיתוח עסקי, אביטל פסר, מנהלת שיווק ב-Ravin AI.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים