קלאודינרי נחשפת כיוניקורן: שווה שני מיליארד דולר

החברה, שמפתחת פלטפורמה לניהול מדיה דיגיטלית, גייסה יותר מ-100 מיליון דולר בסבב סקנדרי

מייסדי קלאודינרי. מימין: טל לב עמי, איתי לחן ונדב סופרמן.

חברת הבוטסטראפ הישראלית קלאודינרי, שמפתחת פלטפורמה לניהול מדיה, הודיעה היום (ג') על סבב גיוס סקנדרי (רכישת מניות העובדים) בסכום של יותר מ-100 מיליון דולר לפי שווי של שני מיליארד. זאת הפעם הראשונה שבה היא נחשפת כיוניקורן. את סבב הגיוס הובילה קרן בלקסטון.

לפי החברה, גיוס הסקנדרי הנוכחי התאפשר לאחר שב-2021 היא חוותה צמיחה משמעותית – הן מבחינת מצבת העובדים בארץ ובחו"ל, והן מבחינת מספר הלקוחות המשתמשים במוצרים שהיא מציעה. בדצמבר האחרון הגיעה החברה לקצב הכנסות שנתי של 100 מיליון דולר ורכשה את אינדיביו האמריקנית.

קלאודינרי הוקמה ב-2012 על ידי איתי לחן, מנכ"ל החברה, נדב סופרמן וטל לב עמי, ומספקת פתרון מבוסס ענן לניהול מדיה דיגיטלית. יש לה כ-9,000 לקוחות, בהם NBC ואטלסיאן. החברה מעסיקה מעל 400 עובדים, מתוכם כ-200 במטה שלה בפתח תקווה, והשאר בשלוחותיה באירופה, אסיה וארצות הברית. קלאודינרי היא חברת בוטסטראפ, שלא גייסה הון מקרנות ומשקיעים פרטיים, וצמחה באמצעות הכנסות ומקורות פנימיים מאז הקמתה. מלבד סבב הסקנדרי הנוכחי, ביצעה החברה שלושה סבבים דומים – בשנים 2015, 2018 ו-2020.

לחן אמר כי "ההשקעה הזו מסמנת אבן דרך חשובה עבור כולנו בקלאודינרי. הגיוס והצמיחה שלנו מעידים על החשיבות של המוצר שלנו בתעשייה ובתחום המדיה, שבו אנחנו עוסקים".

 

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. נבלות

    פיטרו אב ל 4 ילדים. חסרי מצפון ובושה. אחד העובדים הכי טובים ו סורים ודווקא אותו בחרו לפטר. חלאות אדם. שלא תישנו בלילה

אירועים קרובים