אפרת רפופורט מונתה למנכ"לית מרכז המו"פ של סיילספורס בישראל

רפופורט הצטרפה לסיילספורס לאחר שזו רכשה את בונובו, שהיא הייתה בין מייסדיה ● היא תחליף את אפי כהן, שניהל את המרכז בשנתיים האחרונות

אפרת רפופורט, מנכ"לית מרכז המו"פ של סיילספורס ישראל.

סיילספורס הודיעה היום (ג') על מינויה של אפרת רפופורט למנכ"לית מרכז המחקר והפיתוח של החברה בישראל. היא תחליף את אפי כהן, שניהל את המרכז בשנתיים האחרונות. בנוסף, רפופורט תשמש כסמנכ"לית ניהול מוצר בסיילספורס.

הן כהן והן רפופורט הגיעו לסיילספורס לאחר שזו רכשה את החברות שהם היו בין המייסדים שלהן: במקרה של כהן מדובר בדטורמה, שאותה קנתה סיילספורס ב-2018 ושילמה תמורתה כשלושה מיליארד דולר, ובמקרה של רפופורט – בבונובו (Bonobo AI), שאותה היא קנתה ב-2019 תמורת 200 מיליון.

בסיילספורס אומרים שכמנכ"ל מרכז המו"פ, כהן מילא תפקיד משמעותי במיצוב המרכז כאחד ממקומות העבודה הטובים בישראל, התמקד ביצירת תרבות ארגונית מקומית ואחידה לכל הצוותים בארץ, והוביל יוזמות רבות לקידום שוויון וגיוון בכוח העבודה של החברה. נושא הגיוון וההכלה הוא חלק מהמשנה של המנכ"ל העולמי של סיילספורס, מארק בניוף, שהתבטא לא אחת בעד זכויות להט"בים.ות, למשל.

רפופורט הקימה את בונובו ב-2017 יחד עם עוד שלושה שותפים, וכבר בחלוף שנתיים החברה נמכרה לסיילספורס. בונובו פיתחה פלטפורמת ניתוח שיחות, שמאפשרת ניתוח מידע קולי וטקסטואלי מכל הערוצים שבהם מתקיימות שיחות של משתמש קצה, על מנת לקבל תובנות מהמידע הזה. לרפופורט תואר שני בנוירוביולוגיה חישובית מאוניברסיטת תל אביב, ושירתה בצה"ל ביחידה 8200. רפופורט נבחרה לרשימה הישראלית 30 מתחת ל-30 של מגזין פורבס העולמי.

מרכז המו"פ של סיילספורס בישראל אחראי על פיתוח כמה מהמוצרים שלה, בהם פתרונות הבינה השיווקית שהיא מציעה, שמבוססים על בינה מלאכותית וביג דטה, אבטחת מידע, פתרונות שירותי שטח ו-AI לניתוחי שפה ושיחה – תחום שבו רפופורט התמקדה בחברה מאז שהיא הצטרפה אליה.

"מרכז המו"פ בישראל – מהמרכזים הבולטים של סיילספורס"

"רפופורט היא מנהיגה עסקית המנוסה בחדשנות, טכנולוגיה ומוצר", אמר דיוויד שמאייר, נשיא סיילספורס ומנהל מוצר ראשי שלה. "מרכז המו"פ בישראל הוא אחד ממרכזי הפיתוח הבולטים ביותר שלנו".

"המרכז שמוניתי לעמוד בראשו משפיע על תהליכי העבודה של חברות וארגונים מובילים בארץ ובחו"ל", אמרה רפופורט. "במהלך שלוש השנים האחרונות התוודעתי לתרבות ולערכי הליבה החזקים של סיילספורס ישראל, הכוללים שוויון, גיוון תעסוקתי והתנדבות בקהילה. ערכים אלה ימשיכו להוביל אותנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים