שני בכירים חדשים הצטרפו למרכז המו"פ של נוגטה בתל אביב

ד"ר גיא צינמן התמנה לסמנכ"ל אסטרטגיית מוצר, וחולית בכרך התמנתה למנהלת משאבי אנוש וגיוס ● תוכניות החברה הן לגייס ל-50 משרות חדשות במהלך שנת 2022, על מנת לתמוך בצמיחת מוצר חדש ובמו"פ

מימין לשמאל: ד"ר גיא צינמן, סמנכ"ל אסטרטגיית מוצר, וחולית בכרך, מנהלת משאבי אנוש וגיוס, נוגטה.

חברת הסטארט-אפ נוגטה (Noogata) – המתמחה בפתרונות בינה מלאכותית אשרה ניתנים לשימוש ללא כתיבת קוד ומסייעים לחברות להפוך נתונים לתובנות מוכוונות פעולה – הודיעה באחרונה על מינוי שני בכירים חדשים. ד"ר גיא צינמן מונה להיות סמנכ"ל אסטרטגיית מוצר שלה, וחולית בכרך התמנתה למנהלת משאבי אנוש וגיוס בחברה.

מאז ההשקה במרץ 2021 פיתחה נוגטה והשיקה ספריות למסחר אלקטרוני וניתוח מיקום – שכל אחת מהן היא אוסף של בלוקים מודולריים של AI – שניתן להשתמש בהן בנפרד או ביחד, כדי להפיק תובנות מורחבות המשפרות את איכות ההחלטות של לקוחות בתחום מוצרי הצריכה.

משום שהיקפי המסחר האלקטרוני ממשיכים לצמוח, וכן מתפתח השימוש בדטה כדי להבין את הלקוחות, המתחרים והנוף התחרותי, נוגטה מתכננת ומפתחת במהירות ספריות חדשות שיתמכו בביקוש הזה בשנת 2022.

צינמן יהיה אחראי על תרחישי השימוש בפתרונות ועל ספריות המודלים ומינויו מתבצע במסגרת מחויבותה של נוגטה להרחיב את מרכז המו"פ בישראל ולגייס 50 עובדים נוספים בשנת 2022. 

ד"ר צינמן הגיע לנוגטה מחברת SparkBeyond, שבה עבד שמונה שנים ושימש בתפקידו האחרון כמנהל הפתרונות. כחבר בצוות המייסדים של SparkBeyond, היה צינמן מעורב עמוקות בצמיחתה המשמעותית. לפני כן הוא הוביל מיזם משותף של מספר מוסדות בריאות, בניצוחה של אוניברסיטת קרנגי מלון, לבניית מערכת תומכת החלטות מבוססת קוד פתוח לשימוש רופאים.

על מנת לתמוך בצמיחה, נוגטה מינתה גם את חולית בכרך למנהלת משאבי אנוש וגיוס טאלנטים בישראל. היא תוביל את מאמצי החברה לגייס ב-12 החודשים הקרובים מומחים מהשורה הראשונה לצוותי המוצר והפיתוח.

בכרך מצטרפת לנוגטה מחברת Melio שם כיהנה כדירקטורית לגיוס טאלנטים. היא צברה ניסיון עשיר בגיוס כוח אדם בתעשיית ההיי-טק, שמבטיח כי היא ערוכה לתמוך בנוגטה, שלדבריה חותרת למשוך ולשמר את צוות המפתחים המובחר ביותר.

אורן רבוי, CTO ומייסד משותף נוגטה: "במהלך השנים האחרונות חווינו מסע יוצא דופן ובשנת 2022 נתמקד בהאצת פיתוח המוצר כדי לשנות את האופן שבו עסקים יכולים להפיק תועלת מהנתונים שלהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים