היוניקורן לושה יגייס עד סוף השנה 200 עובדים

נכון להיום, לחברה, שפיתחה פלטפומה לאנשי שיווק ומכירות לקבלת מידע עסקי ותובנות על לקוחות יעד, כ-20 משרות פתוחות, ועד סוף השנה היא מתכננת להכפיל את מספר העובדים מ-200 ל-400  

תכפיל את מספר העובדים. לושה.

חברת היוניקורן לושה (Lusha) מתכננת לגייס 200 עובדים ולהכפיל את מספר העובדים בחברה במהלך השנה הקרובה. החברה פיתחה פלטפורמה מבוססת ענן, עם יותר מ-600 אלף משתמשים, המאפשרת לאנשי שיווק ומכירות בכל העולם לקבל מידע עסקי מדויק ותובנות עסקיות על לקוחות היעד שלהם, ובכך לסגור יותר עסקאות ולהגדיל את נפח המכירות. הפלטפורמה יודעת להמליץ לאנשי מכירות על לקוחות וארגונים פוטנציאלים הרלוונטיים עבורם, ובכך מקצרת ומייעלת את תהליך איסוף המידע העסקי, ומאפשרת להם להתמקד במכירה עצמה.

נכון להיום לחברה כ-20 משרות פתוחות עבור מהנדסי Full stack, מהנדסי דטה, מנהלי מוצר, מנהלי מכירות, מנהלי קמפיין ועוד, וכבר ברבעון הנוכחי היא צפויה לשלש את מספר המשרות הפתוחות,

החברה הוקמה ב-2016 על ידי אסף איזנשטיין ויוני צרויה ופעלה כבוטסטראפ במשך ארבע שנים כחלק מההחלטה אסטרטגית של היזמים, והיתה רווחית מתחילת דרכה. לחברה משרדים במגדלי עזריאלי בתל אביב ומשרד בבוסטון. לאחרונה הודיעה על גיוס של 205 מיליון דולר בסבב גיוס B לפי שווי של 1.5 מיליארד דולר והפכה ליוניקורן.

רעות רובינשטיין, סמנכ"לית משאבי אנוש בחברה ציינה, כי "חשוב לנו להעניק לעובדים סביבת עבודה תומכת, להשקיע בהתפתחות האישית והמקצועית של העובדים, ולאפשר  להם להשתלב בצוותים גלובליים. התרבות בלושה נותנת לכל עובד אוטונומיה להעלות רעיונות, להוביל אותם ולהוציא אותם לפועל. התרבות הארגונית הלא פורמלית בלושה משאירה הרבה מקום לכל עובד להביע את עצמו וליישם רעיונות שהוא הביא לשולחן. בנוסף, אנחנו עובדים עכשיו על תכניות להקמת קהילות בהובלה של עובדי החברה וממשיכים להשקיע בפיתוח הקריירה של העובדים והמנהלים והענקת כלים שיסייעו להם בכך".

מודל העבודה בלושה הוא היברידי, אך מתחילת הגל החמישי ולאור המצב הנוכחי העובדים והעובדות יכולים לבחור לעבוד מהבית בלבד ולא להגיע למשרדים, מציינת רעות רובינשטיין.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים