כרמלה אבנר – משנה למנכ"ל ומנהלת חטיבת החדשנות בבנק ירושלים

אבנר תחליף את מריו ויינגורטין, שעבר לתפקיד בכיר ב-TCS ישראל מבית התאגיד ההודי טאטא ● היא מגיעה לבנק ירושלים לאחר שכיהנה בשמונה השנים האחרונות כסמנכ"לית התפעול ומערכות המידע של שטראוס מים

כרמלה אבנר, משנה למנכ"ל ומנהלת חטיבת החדשנות בבנק ירושלים.

לאחר שמונה שנים כסמנכ"לית התפעול ומערכות המידע של שטראוס מים, כרמלה אבנר מונתה באחרונה למשנה למנכ"ל ומנהלת חטיבת המשאבים והחדשנות הטכנולוגית בבנק ירושלים. אבנר תחליף בתפקידה את מריו ויינגורטין, שעבר לתפקיד ניהולי בכיר ב-TCS ישראל, נציגת טאטא ההודית בארץ. אבנר תדווח למנכ"ל הבנק, גיל טופז, ותעבוד עם המנמ"ר, נגה רוזנפלד, שידווח אליה. רוזנפלד החליף את אורלי אברמוביץ', שעברה לבז"ן כמנהלת אגף המחשוב וחברת הנהלה.

מריו ויינגורטין, בכיר ב-TCS ישראל.

מריו ויינגורטין, בכיר ב-TCS ישראל. צילום: יח"צ

לאבנר ניסיון עשיר בניהול מערכות מידע. בין היתר, היא הייתה ממונה על מטה התקשוב הממשלתי, ולפני כן מילאה תפקידים בכירים בנייס ובטבע. בתקופתה בשטראוס מים היא ניהלה פרויקטי החלפת מערכות ליבה, מתן שירותים במרחב הדיגיטלי ועוד, וכן ניהלה פעילות בסין. לא מונה לה מחליף בשטראוס מים.

"סיימתי תקופה מרתקת ומאתגרת בשטראוס מים, שם הובלתי שינויים וקידמתי את נושא מערכות המידע, שהיו מאוד בסיסיות כשנכנסתי לתפקידי לפני שמונה שנים", אמרה אבנר לאנשים ומחשבים. בתשובה לשאלה מדוע בחרה לעבור דווקא למגזר הפיננסי היא ציינה כי "העולם הזה תמיד עניין אותי. זה תחום שנמצא בנקודת זמן של שינויים רבים, עם שלל אתגרים: רגולציה, שימור ההמשכיות העסקית של הבנק, ומתן מענה לכל הנושא של החדשנות, פינטק ועוד".

בנק ירושלים השקיע בשנים האחרונות משאבים רבים בתחומי הדיגיטל והשירות אונליין ללקוחות, ובתחומים מסוימים הוא אף היה חלוץ בתחום. ככלל, הבנק נחשב לשחקן חשוב מבין הבנקים הקטנים והבינוניים, שהחדשנות וההשקעה בה הן המאפשרות להם להתחרות בשחקנים הגדולים בשוק. אבנר תצטרך להמשיך ולמנף את המגמה הזו בבנק, במיוחד לאור התחרות ההולכת וגוברת בשוק זה.

 

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מוטי קירשנבאום

    אחת המדהימות. תעשה שם מהפיכות ללא ספק. בנק ירושלים, הרווחתם

אירועים קרובים