נתי כהן, לשעבר מנכ"ל משרד התקשורת, מונה ליו"ר IBC

דירקטוריון IBC אנלימיטד התכנס הבוקר והחליט על מינויים חדשים בהנהלת החברה מלבד כהן, מונה גם יוסי חבר, סמנכ"ל הכספים היוצא של הוט, לתפקיד מ"מ מנכ"ל IBC

נתי כהן, יו"ר IBC אנלימיטד.

חברת IBC אנלימיטד עדכנה היום (ג') על שני מינויים חדשים בהנהלתה. נתי כהן ימונה לתפקיד יו"ר IBC אנלימיטד, ויחליף בתפקידו את מישאל וקנין, ששימש כיו"ר החברה עד כה. נתי כהן כיהן כמנכ"ל משרד התקשורת וקודם לכן שימש כקצין קשר ותקשוב ראשי בדרגת תא"ל. לכהן היכרות עמוקה וממושכת עם שוק התקשורת.

לתפקיד ממלא מקום מנכ"ל החברה ימונה יוסי חבר, שיחליף את אמיר לוי, שהודיע לאחרונה על רצונו לסיים את תפקידו. חבר שימש כסמנכ"ל הכספים של הוט (HOT) במשך חמש שנים, ועבד בהוט במשך כ-14 שנים בתפקידים שונים. חבר מביא עימו כישורים ניהוליים ופיננסיים והיכרות מעמיקה עם עולם הסיבים.

מבעלי המניות של החברה נמסר: "אנו מבקשים להודות למישאל ואמיר על שירות יוצא דופן והובלה של חזון פריסת הסיבים למציאות – בזכותם כבר 730 אלף משקי בית בישראל נהנים מנגישות לרשת הסיבים האופטיים המתקדמת של החברה. החברה מברכת על המינוי של נתי כהן ליו"ר החברה ויוסי חבר לממלא מקום מנכ"ל, מדובר בשילוב מנצח שימשיך ויוביל את החברה קדימה לעבר החזון שלה – פריסה של כשני מיליון בתי אב עד שנת 2025, והובלת שוק הסיבים בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים