10 ישראלים מונו לתפקידים בכירים באינטל העולמית

שניים מהמינויים הם לדרגה הבכירה סגן נשיא תאגידי, ושאר המינויים הם לדרגת סגן נשיא ● עם הצטרפותה מחדש לאינטל של שלומית וייס כסגנית נשיא בכירה, מכהנות כעת שתי מנהלות ישראליות בתפקידים בכירים

קרין אייבשיץ-סגל, סגנית נשיא תאגידית, מובילה את ארגון הוולידציה העולמי, ומנכ"לית מרכזי הפיתוח של אינטל ישראל.

אינטל מינתה במהלך החודשים האחרונים 10 ישראלים לתפקידים בכירים בחברה.

מהנהלת אינטל ישראל נמסר: "זוהי גאווה ישראלית. אינטל העולמית ממשיכה לקדם את המנהלים והמנהלות באינטל ישראל להובלת פעילויות אסטרטגיות גלובליות מישראל. הקידום המשמעותי של עשרה ישראלים לדרגות אלה מעיד על האמון וההערכה הרבה שרוחשים באינטל העולמית להון האנושי באינטל ישראל. המינויים החדשים משמשים בתפקידי מפתח באינטל בפיתוח מוצרים, אשר ישנו וישפיעו על האנושות כולה ויחזקו את עמדת ההובלה של אינטל בשוק".

קרין אייבשיץ-סגל מונתה לסגנית נשיא תאגידית. אייבשיץ-סגל מובילה כיום את ארגון הוולידציה העולמי של אינטל ואחראית לכך שהמעבדים של אינטל בתחום המחשוב האישי והשרתים יגיעו לשוק באיכות הגבוהה ביותר. בנוסף, אייבשיץ-סגל היא מנכ"לית מרכזי הפיתוח של אינטל ישראל, המפתחים מוצרים פורצי דרך בתחומי המחשוב, התקשורת, האבטחה והבינה מלאכותית, ומהווים חלק מהותי בעשייה של אינטל העולמית.

דניאל בן עטר מונה לסגן נשיא תאגידי בחטיבת הייצור העולמית של אינטל. בתפקידו הנוכחי בן עטר משמש בתפקיד גלובלי כמנכ"ל משותף של כל מפעלי הייצור של החברה, ואחראי על חטיבת הייצור של אינטל העולמית, הכוללת מפעלים בישראל, אירלנד, אריזונה ואורגון שבארה"ב, המייצרים שבבים בטכנולוגיית ייצור מתקדמת. לבן עטר תואר ראשון בפיזיקה ומתמטיקה ותואר שני בפיזיקה מהאוניברסיטה העברית.

דניאל בן עטר, סגן נשיא תאגידי, מנכ"ל משותף של כל מפעלי הייצור של החברה.

דניאל בן עטר, סגן נשיא תאגידי, מנכ"ל משותף של כל מפעלי הייצור של החברה. צילום: אינטל

אורן כהן מונה לסגן נשיא בקבוצת הייצור של אינטל העולמית. בתפקידו הנוכחי כהן מנהל מפעל משותף של 28FAB בקריית גת. לכהן תואר ראשון בהנדסה גרעינית וחשמל ותואר שני בהנדסת אלקטרואופטיקה, שניהם מאוניברסיטת בן-גוריון בנגב.

איתי יוגב מונה לסגן נשיא. כיום משמש איתי כמנהל מרכז המצוינות העולמי של אינטל לבינה מלאכותית בקבוצת ה-IT. במסגרת תפקידו, יוגב אחראי על שימוש בבינה מלאכותית כדי לשפר את הפעילויות הקריטיות באינטל על מנת לייצר לחברה יתרון תחרותי. יוגב עובד באינטל עוד מימיו כסטודנט להנדסת תעשייה וניהול באוניברסיטת בן גוריון, והקים יחד עם שותפים לדרך את הארגון שהוא עומד היום בראשו.

נעם אבני מונה לסגן נשיא. בתפקידו הנוכחי מנהל נעם את קבוצת analog & mixed signal IP’s העולמית. הקבוצה מפתחת את אפיקי התקשורת הטוריים והמקביליים במעבד, כולל גישה לזיכרונות, רכיבי הענן, גרפיקה והתעבורה מרכיבי הסיליקון. בנוסף, משמש כמנכ"ל קמפוס הפיתוח של אינטל ירושלים. אבני בעל תואר ראשון באלקטרוניקה מהטכניון.

עמיר יצחקי מונה לסגן נשיא בארגון תכנון ופיתוח שבבים באינטל. בתפקידו הנוכחי הוא מנהל את מעבדות הוולידציה של אינטל בעולם, ואחראי על אינטגרציית מערכות תוכנה וחומרה, יחד עם ניהול ופיתוח פתרונות אוטומציה ולמידת מכונה. ליצחקי תואר ראשון ושני מהאוניברסיטה העברית עם התמחות במערכות מידע.

תומר ששון מונה לסגן נשיא בקבוצת המחשוב האישי של אינטל. ששון הוא מנהל פרויקט המערכת של הדור ה-12 של מעבדי Intel Core, אשר הושקו רשמית לפני כחודשיים, ומנהל פרויקט מערכת הדור הבא של מעבדי אינטל. ששון מכהן בתפקידים שונים באינטל כבר 25 שנים ובעל תואר בהנדסת תעשייה וניהול מהטכניון.

ד"ר אדר קליר מונה ל-Intel Fellow (המקבילה הטכנולוגית לסגן נשיא) כראש תחום מדעי הייצור בחטיבת הייצור והבדיקות. כחלק מתפקידו ד"ר קליר אחראי לפיתוח מודלים, תהליכים ומערכות לניהול הייצור, ביצועי הציוד והמכונות, התפוקות וזמני המחזור בקווי הייצור של השבבים, יחד עם הוזלת עלויות הייצור וייעול תהליכי העבודה. בעל דוקטורט בהנדסת תעשייה עם התמחות בחקר ביצועים מטעם המכון הפוליטכני של וירג'יניה בארה"ב.

יולי מנדלבלט מונה ל-Intel Fellow בקבוצת תכנון ופיתוח שבבים. בתפקידו הוא מוביל פיתוח של ארכיטקטורת הדורות הבאים של מעבדי אינטל למחשבים אישיים שולחניים וניידים, בין היתר הוא אחראי על פיתוחה של הארכיטקטורה ההיברידית שאפשרה לאינטל קפיצה משמעותית בביצועי מעבדים דור-12 שאינטל הוציאה לשוק לאחרונה. מנדלבלט מחזיק מעל 20 פטנטים בתחום ובוגר תואר ראשון ושני מאוניברסיטת תחבורה במוסקבה.

איתמר לוין מונה ל-Intel Fellow. במסגרת תפקידו הוא משמש כארכיטקט מוביל בקבוצת תכנון ופיתוח שבבים של אינטל. לוין מוביל בימים אלה את פיתוח ארכיטקטורת "SERDES IP" לשרתים, שהיא השכבה הפיזית שעליה מתנהלת התקשורת בין שרתים בדטה סנטר. ללוין תואר ראשון בהנדסת חשמל מהטכניון ותואר שני בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה מאוניברסיטת תל אביב וכן תואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת הריוט וואט באדינבורו, סקוטלנד.

המינויים החדשים מצטרפים לארבעה מינויים נוספים לדרגות VP שאינטל ביצעה מוקדם יותר במהלך שנת 2021.

ערן סודק מונה לסגן נשיא בקבוצת פיתוח ותכנון שבבים. בתפקידו הנוכחי מוביל סודק קבוצה שאמונה על הגדרת הארכיטקטורה של מעבדי דור העתיד של אינטל. לסודק תואר ראשון במתמטיקה ופיזיקה במסגרת תכנית המצוינות ״תלפיות״, ותואר שני בהנדסת חשמל מאוניברסיטת תל אביב.

נדב אורבך מונה לסגן נשיא ולמנהל חטיבת הראייה הממוחשבת והמצלמות באינטל. לאורבך תואר ראשון בפיזיקה ותואר ראשון בהנדסת חשמל בהצטיינות יתרה מהטכניון ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב.

רידא מסארוה מונה לסגן נשיא לתפקיד ראש הנדסת הבינוי של מפעלי אינטל ברחבי העולם. במסגרת תפקידו, ממונה על צוות של כ-150 מהנדסים באינטל, ויותר מ-2,000 מהנדסים חיצוניים שאחראים יחד על התכנון, הבינוי וההסבה של המפעלים החדשניים ביותר של אינטל בכל רחבי העולם.

צחי וייספלד מונה לסגן נשיא בקבוצת החדשנות של אינטל העולמית. וייספלד הוא מנהל התוכנית הגלובלית של Intel Ignite – תוכנית ההאצה העולמית לסטארט-אפים של חברת אינטל.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים