קח תרמיל, קחי מקל: טיולי מנמ"רים.ות בשביל ישראל

צועדים ותורמים: קבוצה של בכירים.ות בתעשייה, שמארגנת קבוצת אנשים ומחשבים, תצא בכל פעם למקטע בשביל, שחוצה את המדינה, כתרומה לעמותות ● הפעם הראשונה תתקיים כבר בעוד כשבועיים - למכתש רמון ולקיר האמוניטים

טיולים בשביל ישראל - "השביל של המדינה".

שעות העבודה הרבות והעמוסות מביאות רבים מאתנו לרצות לפרוק איכשהו את הלחץ. אפשר לעשות את זה באמצעות ספורט, מדיטציה ועוד הרבה דרכים. אחת הדרכים הטובות ביותר לצאת מהשגרה וליהנות היא לצאת לטבע, לראות קצת נופים אחרים מהמשרד והבית.

מדינת ישראל ניחנה בהרבה נופים כאלה: מהרים משופעי ירוק ועד לערבה צחיחה, ממסלולי טיול לכל המשפחה ועד למקומות שמיועדים רק למיטיבי לכת. אין כמו שביל ישראל כדי לחוות את נופיה של המדינה. השביל, שנחנך ב-1995, מתחיל בכפר גלעדי שבצפון, עובר לאורך ולרוחב הגליל, הכנרת, מישור החוף, ירושלים, השפלה, הנגב והערבה, עד שהוא מסתיים במפרץ אילת. אורכו הכולל הוא 1,040 ק"מ.

קבוצת אנשים ומחשבים, יחד עם החברות נוטניקס, דל ואורקל, מארגנות בימים אלה קבוצה של מנמ"רים ומנמ"ריות, כמו גם מנכ"לים.ות ומנהלי.ות טכנולוגיה נוספים.ות, שביום יום "מטיילים" ב-"שבילי" הטכנולוגיה וההיי-טק בישראל, ורוצים לבקר בשביל היפהפה. האירועים יתקיימו אחת לחודש, בכל פעם במקטע אחר של שביל ישראל, כאשר לצד ההליכה בשביל הם יכללו טעימות, הרצאות תוכן ועניין, וכמובן – מינגלינג.

בהודעה אודות היוזמה החדשה נכתב כי "בדרך נטעם מכל טוב הארץ: מהירוק והמים של מקורות הירדן, הרי הגליל, הכנרת ומרכז הארץ, עבור בשקט של המדבר, ועד לצבעים של הרי אילת וים סוף. המסע ייערך בחסות החברות המובילות וכתרומה לעמותות נבחרות".

(אולי) גם היעל יבוא. מכתש רמון.

(אולי) גם היעל יבוא. מכתש רמון. צילום: אילוסטרציה - BigStock

באירוע הראשון – שייערך בשבת, ה-15 בינואר – תבקר הקבוצה במכתש רמון, תרד אותו מהתצפית במעלה המכתש ועד למטה (שימו לב: מדובר בירידה קשה) ותגיע לקיר האמוניטים, שבו התאבנו יצורים היסטוריים מהתקופה שבה המקום היה מתחת לפני הים. משם יגיעו חברי הקבוצה לכביש 40. אורך המסלול: 16 ק"מ.

פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים, אמר כי "אחת האמרות העממיות האהובות עליי – מקורה בערבית: 'חכם השביל מן האדם ההולך בו'. כלומר, אל תחפשו קיצורי דרך ולכו בשביל שנועד לכם. כך פועלים הנמרים וגם המנמ"רים המובילים: הם צועדים בשביל יחד עם הקולגות לעשייה ולתעשייה, כשהם נהנים משירות מכל הלב של צוות שחקני הנשמה של קבוצת אנשים ומחשבים, לה מלאו יובל 40 שנה – השנה. המועדון של התעשייה, C3, צועד בשביל של המדינה בשביל לשלב ידע ופעילות גופנית בסביבה מפעימת לבבות".

דני ברדיצ'בסקי, המדריך.

דני ברדיצ'בסקי, המדריך. צילום: עצמי

נטלי גבאי, סמנכ"לית השיווק והאירועים של אנשים ומחשבים, ציינה כי "הבכירים שיהיו חלק מהקבוצה יראו את קהילת ההיי-טק במיטבה – צועדים בשביל ישראל ובוחרים לתרום לעמותות, לטובת חיילים בודדים, נשים מוכות ועמותת חבק תינוק, ובכך להיות חלק מהקהילה, שתומכת ותורמת לחברה כל השנה. אחת לחודש נצעד עם הדרכה צמודה ונעבור חוויה בלתי נשכחת של תרומה לקהילה והכרת הארץ. מספר המקומות למקטע מוגבל, וניתן להירשם למסלול צעידה אחד או יותר וליהנות מיופיה ומנטוורקינג באווירה אחרת".

 

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ערן

    אם אתם מחזיקים מעצמכם אתר איכותי, תתחילו לכתוב בעברית. אל תמציאו שיטה חדשה לכתוב בעברית. מעריך מאוד את הנשים, ועדיין... אין סיבה לפגוע בשפה העברית.

אירועים קרובים