כתב אישום: ביצע עבירות מין בקטינים שהכיר באפליקציות

עדן עואדי, בן 27 מתל אביב, נאשם בכך שיצר קשר עם קטינים באינסטגרם, גרם להם לבצע בו מעשי סדום וסיפק להם אלכוהול וסמים

עוד כתב אישום בגין עבירות מין בקטינים ש-"נולדו" ברשת.

לבית משפט השלום בתל אביב הוגש היום (א') כתב אישום נגד עדן עואדי, בן 27 מתל אביב, על עבירות מין בקטינים שאותם הכיר באפליקציות.

לפי כתב האישום, שהדישה עו"ד סתיו גרוסמן גלמן ממחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה, "עואדי יצר קשר עם שלושה קטינים באמצעות חשבונות אינסטגרם, תחת שמות פיקטיביים. על אף שידע כי מדובר בקטינים, הוא המשיך להתכתב אתם באינסטגרם, בווטסאפ ובטלגרם. במסגרת ההתכתבויות, עואדי שלח לשני קטינים תמונות וסרטונים בעלי אופי מיני ולבקשתו, אחד הקטינים שלח לו תמונות בחזרה". עוד נכתב בכתב האישום כי "עואדי ערך עם אחד מהקטינים שיחת וידיאו, שבמסגרתה ביצעו השניים אקטים בעלי אופי מיני".

לעואדי מיוחסות בכתב האישום עבירות של גרם מעשה סדום בקטין שטרם מלאו לו 16 שנה, ניסיון לצריכת מעשה זנות מקטין, מעשה מגונה בפני קטין, מקרים רבים של הטרדה מינית, מעשה מגונה באדם ללא הסכמתו, החזקת פרסום תועבה ובו דמות של קטין, איסור מכירת משקאות משכרים לקטין, עידוד או שידול קטין לשתות משקה משכר והדחת קטין לסמים מסוכנים.

"מעשיו של הנאשם לא נשארו בעולם הווירטואלי", טוענת המדינה, "והוא נפגש עם שני קטינים, שאת אחד מהם הוא הכיר באזור מגוריו. במפגשים גרם הנאשם לקטינים לבצע בו מעשי סדום ואף הציע תשלום לאחד מהם אם יסכים לבצע בו אקט מיני מסוים, אך הקטין סירב. בנוסף, שלח הנאשם לשני קטינים נוספים שאותם הכיר ברשת הודעות וסרטונים בעלי אופי מיני, ובמענה חסמו הקטינים את הנאשם באפליקציות השונות".

"ברור שהנאשם נעדר כל יכולת להימנע ממימוש דחפיו המיניים"

על פי כתב האישום, "עואדי החזיק במכשיר הטלפון הסלולרי שברשותו כ-170 קבצים הכוללים חומרי תועבה, ובהם דמויותיהם של קטינים ופעוטות באקטים מיניים – בחלק מהקבצים בינם לבין עצמם ובחלקם עם בגירים".

עוד צוין כי "לאורך תקופה, עואדי סיפק סמים ומשקאות אלכוהוליים לשני קטינים נוספים, אשר הכיר בעיר מגוריו".

לצד כתב האישום הגישה הפרקליטות בקשה למעצר עד תום ההליכים. עו"ד גרוסמן גלמן כתבה בבקשה כי "…כל אותה העת פעל עואדי במניפולטיביות, תוך ניצול בוטה של הקטינים, שחלקם מבולבלים ונמצאים בעיצומו של הליך גיבוש זהותם המינית. מעשיו של עואדי ונסיבותיהם, ובכלל זה משך הזמן שבו הוא ביצע את המעשים הללו, מלמדים על המסוכנות הגבוהה הנשקפת ממנו ועל הדחפים המיניים השולטים בו, כשברור שהוא נעדר כל יכולת להימנע ממימושם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים