נס רוכשת את DXC ישראל – לשעבר EDS – תמורת 65 מיליון דולר

DXC ישראל מעסיקה כ-600 מומחי טכנולוגיה, המתמחים במתן פתרונות לארגונים וגופים ממשלתיים במגוון רחב של שירותי מומחה IT

אבי באום, יו"ר קבוצת חילן.

קבוצת חילן שוב מתרחבת, והודיעה על רכישת DXC Technology ישראל (לשעבר EDS) מידי DXC Hague ההולנדית, באמצעות החברה הבת נס. השלמת העסקה צפויה בתום הרבעון הראשון של שנת 2022, בכפוף לתנאים המקובלים. נס תרכוש 100% מהון המניות של החברה המאוחדת תמורת 65 מיליון דולר (כ-200 מיליון שקלים)

DXC מעסיקה בישראל כ-600 עובדים במתן פתרונות טכנולוגיים ועסקיים, מגוון רחב של שירותי מומחה IT ומתן שירותים בשיטה של מיקור חוץ תפעולי לעשרות לקוחות עסקיים וממשלתיים.

עם השלמת העסקה תמשיך החברה לפעול כזרוע פנימית בתוך פעילותה של נס. הקבוצה הממוזגת תכלול כ-5,000 עובדים ועובדות, אשר מהווים הון אנושי איכותי ומקצועי של עובדים ומנהלים, המשולבים במאות פרויקטים בכלל מגזרי המשק.

אבי באום, יו"ר קבוצת חילן, אמר בעקבות הרכישה, כי "רכישת DXC ישראל צפויה להפוך את חילן לקבוצה המובילה בישראל בתחום טכנולוגיות המידע. הצטרפות DXC ישראל תהווה תוספת כוח משמעותית לפעילותנו בארץ ותמצב את נס כמובילת השוק בעולם הטרנספורמציה הדיגיטלית והטכנולוגית".

שחר אפעל, מנכ"ל נס, ציין, כי "הנהלת DXC ומאות מומחיה הם מהטובים בשוק מערכות המידע בישראל, והצטרפותם לקבוצת נס תתרום רבות ללקוחות הוותיקים והחדשים של שתי החברות, בעיצומו של עידן האצה טכנולוגית וטרנספורמציה דיגיטלית חסרת תקדים ומרובת אתגרים, שאנו חווים בשנתיים האחרונות. אנו מצפים להצטרפותם של מומחי DXC בישראל ובטוחים, כי בכוחות משותפים נוכל להשיג הצלחות משמעותיות".

זוהי הרכישה השנייה של חילן בחודשים האחרונים, לאחר שבאוקטובר האחרון רכשה את חברת חשבשבת תמורת 210 מיליון שקלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים