שורת מינויים בכירים בפרמטריקס

חברת האינשורטק ממשיכה להתרחב ומודיעה על גיוס בכירים יוצאי החברות נייס, ריסקיפייד, פספורטכארד, ו-AIG

מינתה שורת בכירים. פרמטריקס

פרמטריקס (Parametrix), חברת האינשורטק (Insurtech) ראשונה מסוגה, אשר מסייעת לחברות להתאושש במהירות מאירועי השבתה של מערכות הענן שלהן ושל שירותי צד ג' נוספים – הודיעה השבוע היום על גיוסם של לירן בוסקילה, כסמנכ"ל הכספים (CFO), וג'ד אלפרט, כסמנכ"ל השיווק (CMO) אשר מצטרפים לשרון חרן, סמנכ"ל אירופה (VP Europe), ודניאל בנג'מין, סמנכ"ל הביטוח ואקטואריה (VP Insurance).

שורת המינויים מגיעה לאחר סבב הגיוס של החברה, בהיקף של 17.5 מיליון דולר, ובעקבות הדרישה הגוברת של חברות לפתרון שמספק התאוששות מהירה מאירועי השבתה של מערכות ושירותים צד ג', אשר כיום וכלל שהזמן עובר, התלות של חברות באלו הולכת וגדלה.

בוסקילה מצטרף לחברה כסמנכ"ל הכספים, ומגיע עם ניסיון רב בעולמות הפיננסים ועם רקורד מוכח של מעל עשור בחברות ציבוריות ופרטיות מובילות בתעשיית ההיי-טק, 

בין היתר כ-VP Finance & Sales בנייס (NICE) וכ-VP Finance באנדרטון (Undertone). בתפקידו החדש בפרמטריקס, בוסקילה יהיה אחראי על הפעילות הפיננסית של החברה ועבודה שוטפת מול המנכ"ל, הדירקטוריון וההנהלה על התוויה ויישום אסטרטגיות פיננסיות שיבנו את הבסיס להמשך הצמיחה של החברה.

אלפרט מצטרף לחברה כסמנכ"ל השיווק. במסגרת תפקידו יהיה אחראי, בין היתר, על האסטרטגיה השיווקית של פרמטריקס וניהול מערך השיווק הגלובלי שלה. אלפרט ישב בסניף האמריקני של החברה בניו-יורק, ומגיע עם מעל עשרים שנות ניסיון שיווקי במגוון רחב של חברות. בתפקידו האחרון שימש כ-VP Marketing ב-ריסקיפייד (Riskified), אשר הנפיקה לאחרונה.

חרן, סמנכ"ל אירופה בפרמטריקס, מגיע עם עשרות שנות ניסיון בתעשיית ההיי-טק, בהן כיהן בין היתר כמנכ"ל פספורטכארד (PassportCard). בנוסף, מתמחה בפיתוח וזיהוי הזדמנויות עסקיות חדשות בתעשיית הביטוח העולמית. במסגרת תפקידו מנהל חרן את כלל הפעילות של בשוק האירופי וההתרחבות ביבשת.

בנג'מין, סמנכ"ל הביטוח ואקטואריה (VP Insurance), הצטרף לחברה בימיה הראשונים, זאת לאחר שנים של ניסיון וצבירת ידע בתחומי התמחור וניהול סיכונים בחברות ביטוח שונות בעולם, בתפקידיו האחרונים כיהן כראש תחום תמחור ביטוח פרט, אירופה, מזה"ת ואפריקה בחברת AIG. במסגרת תפקידו מוביל בנג'מין את צוות האקטורים של החברה, ואחראי לפיתוח המודלים הסטטיסטיים והביטוחיים של מוצרים קיימים וחדשים עליהם פעילות החברה נשענת.

יוני חצור, מנכ"ל ומייסד שותף בפרמטריקס: "בזכות הטכנולוגיה שלנו והפתרון החדשני, אשר נחשב פורץ דרך בתחום, אנחנו ממשיכים להוסיף טאלנטים איכותיים המצטרפים לחזון שלנו. אנו עושים מאמצים כבירים כדי לגייס את האנשים האיכותיים והמקצועיים ביותר בתחומם. התפישה שלנו היא שהעובדים שלנו הם שותפים לבנייה ולפיתוח החברה, ומכאן שאנו מחפשים אנשים שאפתניים ויצירתיים נוספים להצטרף אלינו למשפחה. סבב המינויים הבכירים האחרון מביע אמון במוצר שלנו, שהוא הראשון מסוגו שמנטר ומזהה נפילות ענן ושרתים צד ג', ובכך מאפשר לחברות להתמגן ולבטח את עצמן למקרה של אירועים כאלו".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים