בלעדי

התפקיד הבא של אריה רייכר – מנהל אבטחת מידע ב-N12

עד כה לא היה מנהל אבטחת מידע בחברת החדשות של ערוץ 12, ורייכר יופקד בין היתר על עיצוב תפישת האבטחה בחברת החדשות הגדולה והמשפיעה בישראל ● עד לפני שנתיים כיהן רייכר במשך 23 שנה כמנמ"ר רשת ערוץ 13

אריה רייכר, מנהל אבטחת המידע (CISO) של חדשות 12 (N12).

אריה רייכר מונה לתפקיד מנהל אבטחת המידע (CISO) של חדשות 12 (N12). עד לפני שנתיים כיהן רייכר כמנמ"ר רשת ערוץ 13 ונמנה על מקימיה.

תפקיד מנהל אבטחת מידע בחדשות 12 הוא תפקיד חדש שלא היה קיים עד כה. רייכר גוייס בעקבות דרישת הנהלת קשת, הבעלים של חברת החדשות. זאת עקב ריבוי תקיפות הסייבר ואירועי אבטחה שהיו כלפי חברות וארגונים גדולים בישראל, ועקב ההתראות והדרישה להגברת העירנות. בחדשות 12 אין תפקיד מנמ"ר ורייכר ידווח ל-CTO רמי דניאל.

"המשימה שקיבלתי במסגרת התפקיד היא מאתגרת ומורכבת ואני שמח להיות שותף בעיצוב תפישת האבטחה בחברת החדשות, שהיא גוף המדיה הגדול והמשפיע בישראל", אמר רייכר.

רשת מנהלתית אחת משרתת את המערכת, המינהלה, העובדים ורשת השידור

המשימה המרכזית שבה עוסק כרגע רייכר היא עיצוב וניהול כל תפישת אבטחת המידע בחברת החדשות, יישום והטמעה של מערכות חדשות שמחליפות את המערכות הישנות, שנקנו עוד בטרם רייכר החל את תפקידו.

תשתיות המיחשוב של חברת החדשנות כוללת רשת מנהלתית אחת, שמשרתת את המערכת, המינהלה ועובדי החברה, ורשת השידור, שהיא הקריטית ביותר, דרכה עוברים כל החומרים הויזואליים שמועברים לשידור במהדורות השונות.

זוהי מערכת סגורה, שאינה פתוחה לאינטרנט, אבל מאחר שהיא שואבת חומרים ממקורות חיצוניים, רמת ההגנה עליה צריכה להיות גבוהה ביותר, בהתאם למדיניות שרייכר יגבש.

בסך הכל יש בחברת החדשות 500 משתמשים. לרשות העובדים יש טכנאים שנותנים מענה שוטף ומיידי לתקלות שונות, והם מונחים מקצועית על ידי רייכר. חלק גדול מכוח האדם הטכנולוגי בחברת החדשות הוא במיקור חוץ, בין היתר של חברת אורי תוכנה בבעלות נוריאל חטב.

בין שני התפקידים, מנמ"ר רשת והתפקיד הנוכחי, היה רייכר מנהל תשתיות בבית החולים רמב"ם בתקופת הקורונה.

מנמ"רים זזים

באחרונה דווח על מספר תזוזות של תפקידי מנמ"רים. אורלי אברמוביץ', עברה מבנק ירושלים ומונתה למנהלת אגף מיחשוב בבז"ן. החליף אותה בבנק נגה רוזנפלד.

ליאורה בן אפרים, לשעבר מנהלת זרוע המיחשוב של רשות המסים, שע"מ, מונתה לתפקיד מנמ"רית מכבי שירותי בריאות. היא החליפה את אופיר קדוש, שעבר לנהל את מת"ף, זרוע המיחשוב של הבנק הבינלאומי. טרם נבחר מחליף לבן אפרים בשע"מ.

גם קובי כץ, סמנכ"ל המיחשוב של רפא"ל, פרש בחודש שעבר מתפקידו לאחר 13 שנה. טרם מונה לו מחליף.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שי

    העובדה שממנים מישהו שתפקד כמנמר לתפקיד של מנהל אבטחת מידע היא בדיוק מה שיביא להם את האירוע אבטחת מידע הבא שלהם

  2. איתי

    אריה רייכר מינוי מקצועי וראוי לאריה ניסיון רב התחום אבטחת מידע ומערכות טלויזיה ומדיה

אירועים קרובים