חברת הגיימינג הישראלית אוברוולף גייסה 75 מיליון דולר

את הסבב הובילה קרן הון-הסיכון אנדריסן הורוביץ ● כספי הגיוס ישמשו את החברה מרמת גן לחיזוק ולפיתוח המערכת שהיא מציעה ליצירת תוכן עבור משחקים

עובדי אוברוולף.

אוברוולף – חברה ישראלית שפיתחה מערכת שמאפשרת ליוצרי תוכן לבנות, להפיץ ולייצר רווחים מאפליקציות ומודים למשחקים – סיימה סבב גיוס D בסכום של 75 מיליון דולר; כך הודיעה החברה היום (ד'). את הסבב הובילה קרן הון-הסיכון אנדריסן הורוביץ (a16z) והשתתפו בו גם משקיעים קודמים, בהם גריפין גיימינג פרטנרס, אינסייט פרטנרס, ליברטי והקרן של אינטל.

החברה מרמת גן מונה כ-90 עובדים וגייסה עד כה 150 מיליון דולר. מעל 87 אלף יוצרים משתמשים בפלטפורמה שלה לבניית אפליקציות ומודים למשחקים, להפצתם ולייצור הכנסה מיצירותיהם. לפי הנתונים של אוברוולף, יותר מ-20 מיליון שחקנים משתמשים בתכנים שנוצרו על בסיס המערכת שלה מדי חודש, ובכל שנה יש מעל 15 מיליארד הורדות של אפליקציות ומודים שנבנו באמצעותה.

"העידן החדש: חוויות גיימינג שמיוצרות על ידי קהילות"

באוברוולף אומרים שכספי הסבב הנוכחי ישמשו לחיזוק ולפיתוח המערכת ליצירת תוכן עבור משחקים – בעיקר באמצעות פלטפורמת CurseForge Core, שמאפשרת לחברות משחקים וליוצרי תוכן לטייב את התוכן שלהם בשיתוף הקהילה. על פי החברה, "התעשייה נכנסת לעידן חדש של גיימינג, שבחזית שלו עומדות חוויות משחק שמיוצרות על ידי הקהילה. חוויות משחק אלה הן המפתח לאריכות חיי המדף של המשחקים ולקהילה של שחקנים מרוצים ופעילים, שממשיכים לשחק בהם ולשמור עליהם רלוונטיים ומלהיבים".

מעבר לפתרון מהצד הטכני, אוברוולף מציעה לחברות המשחקים תמיכה מלאה בכל הקשור לתוכן שהן מייצרות על בסיס הפלטפורמה שלה – החל מניהול ואופרציה, דרך בקרת איכות והגנה מפני וירוסים ותכנים לא הולמים, ועד לניהול קהילות השחקנים ויוצרי התוכן, בדיקות תאימות, אחסון קבצים וניהול מערך תשלומים ליוצרים. בנוסף, השחקנים מקבלים גישה למעין מרקטפלייס בתוך המשחק, שבו הם יכולים לגלות, להוריד ולהתקין תכנים חדשים מבלי לעזוב את סביבת המשחק. בחברה אומרים שעד לסוף השנה היא עתידה לשלם 29 מיליון דולר ליוצרי תוכן.

לפני כמה חודשים השיקה החברה את Overwolf Creator Fund – קרן בשווי של 50 מיליון דולר, שמוקדשת כולה לתמיכה ביוצרי אפליקציות למשחקים, יוצרי מודים, וכן לחברות משחקים שמתכננות להטמיע מודים בכותרים חדשים שלהן.

אורי מרשנד, מנכ"ל ומייסד משותף באוברוולף, אמר כי "חוויות שנוצרו על ידי הקהילה הן העתיד של עולם הגיימינג. אין חברת משחקים שיכולה להתחרות במהירות הביצוע וביצירתיות הטהורה של קהילה נלהבת. במקום התנגדות ליצירות של הקהילה, ראינו שחברות המשחקים משנות את התפיסה שלהן, ומתחילות להבין ולאמץ את הערך הרב שיוצרים כאלה מביאים לקהילה ולחברת המשחקים עצמה. זה כבוד גדול מבחינתנו להיות מסוגלים לספק את התשתית, הכלים והמומחיות כדי לשגשג בעידן החדש הזה של יצירה מצד הקהילה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים