כך נרתמות חברות ההיי-טק למאבק בסרטן השד

שורה של חברות היי-טק קיימו במהלך החודש אירועים לרגל חודש המודעות לסרטן השד: החלפת הלוגו, בדיקות והרצאות מיוחדות ● גם בענף מבינים שגילוי מוקדם מציל חיים

לכו להיבדק לסרטן השד.

אטרה
באטרה קיימו מגוון פעילויות וצעדים להגברת המודעות לסרטן השד. ראשית, בחברה דאגו שיגיע כירורג שד שיבצע בדיקות לכל העובדות שמעוניינות בכך. בנוסף, הזמינו שם מסיכות ממותגות עם הסמל של המלחמה בסרטן ו-5% מהרווחים ממכירתן ייתרמו לעמותת אחת מתשע, שמטפלת בנושא. כמו כן, במהלך החודש קיימת במשרדי אטרה עמדת הסברה שעוצבה לפי הקונספט הוורוד, שכוללת עלוני מידע ומיתוג בהתאם.

אינקרדיבילד
אינקרדיבילד ציינה את חודש המודעות לסרטן השד עם מתן אפשרות להיבדק על ידי כירורג שד במימון מלא של החברה. הבדיקות התבצעו במשרדי החברה, בעמדת פופ אפ ייעודית שהוקמה לצורך כך. בנוסף, התקיימה הרצאה בנושא בדיקות סקר לאיתור מוקדם של סרטן השד – למי, מה ומתי?, מאת ד"ר נעמה הרמן, רופאה מומחית בכירורגיה כללית ובכירורגיה אונקולוגית של השד בבית החולים שיבא תל השומר. כמו כן, לאורך החודש מחולקות לעובדים.ות מסיכות ורודות ממותגות, לוגו החברה הוחלף והפעילות של אינקרדיבילד במדיה החברתית מותאמת לנושא.

לוגו אינקרדיבילד במהדורת חודש המודעות לסרטן השד

לוגו אינקרדיבילד במהדורת חודש המודעות לסרטן השד

אלעד מערכות
אלעד מערכות ציינה את חודש המודעות לסרטן השד ביום ורוד, שבמסגרתו עוטרו שירותי הנשים והגברים במטה החברה במדבקות להגברת המודעות, ובהרצאה של נציגה מעמותת אחת לתשע, שהרצתה על התחום. בנוסף, 1,000 עובדי.ות החברה קיבלו מסכות ורודות עם גלויה להגברת המודעות לסרטן השד.

אפספלייר
כבכל שנה, גם הפעם הגיע לאפספיילר כירורג שד, לרגל חודש המודעות למחלה, וביצע בדיקות לעובדות שבחרו להיבדק. בחברה אומרים שכך הם מוודאים שלעובדות יש בדיקות נגישות – מה שמעלה את אחוז הנשים שנבדקות. בנוסף, בניין החברה בהרצליה מואר באור ורוד במהלך הערבים בחודש זה.

בלו-ווין
בחברת הפינטק הקדישו אירוע האפי האוור להעלאת המודעות לסרטן השד. המשרד נצבע כולו בוורוד, נאספו תרומות של צעיפים וכובעים לחולות סרטן ורויטל קנינג, מנהל חוויית סביבת עבודה בבלו-ווין, העבירה הרצאה להעלאת המודעות למחלה. קנינג היא נשאית של גן ה-BRCA, שאותו גילתה לאחר שאמה חלתה בסרטן השד והיא עשתה בדיקה. קנינג עברה ניתוחי מניעה למחלה והקימה עמותה ללא מטרות רווח בשם Pink Lemon Tree, שנותנת מעטפת תמיכה רגשית ופיזית לנשים שאובחנו כנשאיות.

זום אינפו
בחברה קיימו ליידי האוור, שבמסגרתה הגיעה יאנה דרום להרצאה שעסקה בהתמודדות אמיצה עם סרטן השד במהלך הריון, ובהקמת רשת אופנה וסטיילינג מצליחה וייחודית לנשים שמתמודדות עם המחלה. בנוסף להרצאה, משרדי זום אינפו קושטו בצבעי הוורוד-ירוק: ורוד – הצבע של חודש העלאת המודעות לסרטן השד, וירוק – בהקשר של יום המודעות לבריאות הנפש, שצוין החודש. העובדים.ות נהנו גם מקינוחים ושתייה שכולם היו בצבעים אלה.

העמדה שקוראת לנשים להיבדק לסרטן השד במשרדי מלם תים.

העמדה שקוראת לנשים להיבדק לסרטן השד במשרדי מלם תים. צילום: יח"צ

מלם תים
בחברת ה-IT ציינו את חודש המודעות לסרטן השד בצביעת לוגו החברה ברשתות החברתיות בוורוד; תליית שלטים וסטיקרים ורודים ברחבי בניין החברה ועל דלתות המעליות, שקוראים לנשים ללכת להיבדק; הפצת מידע לעובדים ולעובדות בנוגע לסרטן השד באפליקציה הפנים ארגונית; וההרצאה איך לגדל שמחת חיים מאת יאנה דרום, שמספרת את סיפורה האישי כחולת סרטן השד, שהפכה את המשבר הרפואי שלה ליזמות אישית, תוך הכנסת משמעות לחייה למרות המחלה.

סאפיינס
סאפיינס תערוך בחודש הבא שבוע בריאות במטה שלה בחולון, שבמסגרתו החברה תדאג למתחם בדיקות שבו רופאים המתמחים ברפואת שד יבצעו בדיקות רפואיות לכל מי שי.תהיה מעוניין.נת בכך.

א.נשים לפני תכנות. צילום ועיצוב: סיילספורס

א.נשים לפני תכנות. צילום ועיצוב: סיילספורס

סיילספורס
סיילספורס "הלבישה", גם בישראל, את עמודי המדיה החברתית שלה בצבע ורוד, שלחה לעובדים.ות רקע ורוד לפגישות האונליין וערכה הרצאה בשיתוף עמותת אחת מתשע. לבסוף, על מנת להפוך את תהליך הבדיקה לנגיש ונוח יותר, הגיעה למשרדי החברה כירורגית שד, שבדקה כל עובדת שהייתה מעוניינת בכך.

סימילרווב
בסימילרווב תכננו מגוון פעילויות שיעודדו את עובדי ובעיקר עובדות החברה להיבדק. ראשית, החברה יצרה סרטון וידיאו עם עובדות ועובדים, שבו הופרכו המיתוסים העיקריים על סרטן השד. שנית, מתוך ההבנה שנשים רבות לא מספיקות לקבוע בדיקה בלוח הזמנים העמוס שלהן, סימילרווב קיימה האפי האוור ייעודית, כדי לעודד אותן לתאם את הבדיקה ביחד. על מנת לדאוג לנשים גם מחוץ לגבולות החברה, החברה חילקה לעובדיה ורדים בתוספת כרטיס ברכה שמעודד ללכת להיבדק.

הרצאה לרגל חודש המודעות לסרטן השד בפארק ההיי-טק בר לב. צילום: יח"צ

פארק ההיי-טק בר לב
בפארק שבצפון ציינו את חודש המודעות לסרטן השד בצעידה של עובדיו, שהחזיקו בלונים ורודים במטרה להעלות את המודעות לנושא. כמו כן, קיימו בפארק מפגש עם ד"ר אינאס זידאן, בוגרת הפקולטה לרפואה בטכניון ומתמחה ברפואה דחופה בבית החולים כרמל שבחיפה, ששיתפה את העובדים.ות בסיפורה האישי כמתמודדת עם המחלה ודיברה על היבטים מקצועיים, למען הדגשת החשיבות הרבה של הגילוי המוקדם ועידוד נשים להיבדק.

פריון נטוורקס
בחברה ציינו את חודש המודעות לסרטן השד בבדיקות לעובדות לגילוי המחלה, שהתבצעו במשרדיה על ידי ד"ר הילה חרמון, כירורגית שד מבית החולים שיבא תל השומר. בנוסף, התקיים המופע מזל סרטן מאת היוצרת נועה בנתור, המבוסס על סיפורה האישי ועל התמודדותה עם מחלת הסרטן.

קוגנטה
חברת האוטו-טק מרחובות פרסמה פוסטים ברשתות החברתיות שלה והחליפה את הלוגו לצבע ורוד, בתקווה לעודד מודעות לסרטן השד.

קורנית דיגיטל
החברה ערכה לרגל חודש המיוחד כמה פעילויות פנים ארגוניות לצד הובלת קמפיין ויראלי בקרב העובדים.ות עם עליית תכנים לרשתות החברתיות.

קלואי
לרגל חודש המודעות לסרטן השד, האפליקציה קלואי, שמאפשרת לשחק מרחוק במגוון סוגים של מכונות ארקייד אמיתיות שנמצאות בהאנגר באחד מאזורי התעשיה של פתח תקווה, צבעה את הלוגו שלה בוורוד, במטרה לעורר מודעות לנושא זה.

תופין
בחברת הסייבר פיזרו במקומות מרכזיים במשרדים מסטיקים ורודים ממותגים ועליהם הכיתוב: "אל תמרחי את זה כמו מסטיק, לכי להיבדק. ואתה? תן לאחת מיקירותיך".

BigID
אחת מעובדות החברה, שהיא נשאית של הגן BRCA1, שמגביר את הסיכון לחלות בסרטן השד, הרצתה לעובדים.ות על ההתמודדות ועל החשיבות בגילוי מוקדם, בעזרת הכוונה של תכנים מטעם עמותת אחת מתשע, ששמה לה למטרה לסייע בהעלאת המודעות לסרטן השד. בנוסף, BigID צבעה את הלוגו שלה בוורוד ושינתה אותו בכל הרשתות החברתיות שבהן היא פעילה.

Plus500
מאיה פילר אמר, שעובדת כחשבת ב-Plus500, הרצתה לעובדים על הסיפור האישי שלה, כמי שאובחנה לפני כשש שנים כחולה בסרטן השד, במהלך בדיקה שגרתית. הסרטן היה בשלב מוקדם שכן כנשאית הגן BRCA1, פילר אמר הקפידה להיבדק.

היא גילתה את הסרטן כמה חודשים לאחר לידת בנה הבכור. פילר אמר עברה שימור פוריות, כימותרפיה וניתוח כריתה מלאה דו צדדית של השדיים. בזכות הגילוי המוקדם, היא הבריאה וילדה מאז עוד שני ילדים מקסימים, בהריונות טבעיים.

פילר אמר בחרה לא להסתיר את הסרטן, לאחר שהחליטה שהיא לא עומדת לבזבז אנרגיות על כך, וסיפרה לכל המשפחה, החברים והמכרים שלה. כיום היא מתנדבת בתוכנית לצידך בעמותת אחת מתשע, מרצה על הנושא ומעודדת את עמיתותיה לעבודה ב-Plus500 להיבדק לפחות פעם בשנה, וכן שכל אחד.ת מהעובדים.ות ת.יעודד את החברות, המכרות ובנות המשפחה שלו.ה לעשות כך.

לוגו SQLink במהדורת חודש המודעות לסרטן השד

לוגו SQLink במהדורת חודש המודעות לסרטן השד

SQLink
לרגל החודש המיוחד נענתה SQLink ליוזמת גמאני והחליפה באופן זמני את תמונת הפרופיל שלה ברשתות החברתיות ללוגו החברה בגווני ורוד. החברה אף יצאה בקריאה לעובדות שלה וללקוחותיה לרוץ ולהיבדק לסרטן השד, מתוך ההבנה שגילוי מוקדם מציל חיים.

WSC-sports
חברת הספורט-טק הזמינה לרגל חודש המודעות לסרטן השד את כל עובדי החברה להגיע למפגש במשרדים, בשעות הערב, עם מתנדבת מעמותת אחת מתשע. במפגש נחשפו העובדים לסיפור ההתמודדות עם סרטן השד, ולתובנות ולמשמעותיות שבאות עם זה.

ריכז: יניב הלפרין.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים