חדש בסיגנל: הודעות נעלמות כברירת מחדל

גירסת האנדרואיד של אפליקציית המסרים המיידיים מאפשרת כעת להגדיר כברירת מחדל, שכל ההודעות שיישלחו יימחקו לאחר שייקראו בטווח זמן של בין 30 שניות לשבועיים

הודעות נעלמות בסיגנל. צילום: נחמה אלמוג

אחת התכונות שהגדילו עד מאוד את הפופולריות היחסית של סיגנל, תוכנת המסרים המיידיים, הייתה היכולת של המשתמשים לקבוע שהודעות ששלחו יימחקו מיד לאחר הקריאה. האפשרות הזאת היא אחד מעמודי התווך של האפליקציה הזאת, שנחשבת לכזו המגינה הכי טוב על הפרטיות מבין כל האפליקציות מסוגה – ולא רק בהשוואה לווטסאפ.

מובן שהצד השני יכול תמיד לצלם את ההודעה בטלפון שלו לפני שהיא נעלמת, אבל עדיין מדובר בתכונה חשובה לאלו שהפרטיות חשובה להם במיוחד. מעבר למחיקת העדות להתכתבות מהחשבון של שני הצדדים, זה גם עוזר לשמור על ניקיון הפיד.

אבל הבעיה היא שעד עתה היה מדובר בפעולה ידנית. על מנת לגרום לכך לקרות היו צריכים המשתמשים לבחור את האפשרות למחיקה לאחר קריאה. וכמו תמיד, הגורם האנושי מכריע מאוד בהיבטים של אבטחה, כך שהיה סיכוי טוב לשכוח מדי פעם לבקש למחוק – או להזניח זאת עקב הצורך בעוד פעולה ידנית.

הגירסה החדשה של סיגנל מציעה שינוי: כעת המשתמשים יכולים להגדיר כברירת מחדל שכל ההודעות שיישלחו יימחקו לאחר שייקראו. מדובר בגירסת האנדרואיד של האפליקציה, והעדכון גם מאפשר להגדיר, ושוב, כברירת מחדל שתבוצע באופן אוטומטי, שההודעות בכל מקרה יימחקו לאחר 30 שניות ועד שבועיים, או כל זמן אחר שרוצים להגדיר באמצע, גם אם הוא לא מוצג בתפריט כברירת מחדל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים