"HCI – הסיפור של אתמול; SDDC – זה מה שמעניין"

"באמצעות טכנולוגיה אחודה, המשמשת כתשתית למחשוב, אחסון ורשת, ארגונים יכולים להפחית את מורכבות הניהול, לחסוך בנדל''ן ובעלויות אנרגיה, לגדול ליניארית - ללא פגיעה בביצועים, ולקבל רמת אבטחה גבוהה", אמר ניר הולנדר, מנהל אזורי בנוטניקס

ניר הולנדר, מנהל אזורי בנוטניקס.. צילום: וידיאו ארט

"תחום התשתיות המשולבות באופן מעמיק (HCI – Hyperconverged infrastructure) הוא חשוב, אבל הוא הסיפור של אתמול. מה שמעניין באמת זה דטה סנטר מוגדר תוכנה (SDDC – Software Defined Data Center). באמצעות טכנולוגיה אחודה, המשמשת כתשתית למחשוב, אחסון ורשת, ארגונים יכולים להפחית את מורכבות הניהול, ולחסוך בנדל"ן ובעלויות אנרגיה. בנוסף, הטכנולוגיה מאפשרת גידול ליניארי, ללא פגיעה בביצועים, לצד רמת אבטחה גבוהה", כך אמר ניר הולנדר, מנהל אזורי בנוטניקס.

הולנדר דיבר בפתח כנס הלקוחות השנתי של הסניף הישראלי של החברה, שנערך היום (ד') במרכז האירועי לאגו בראשון לציון, תחת הכותרת Nutanix Cloudscape 2021. את הכנס הנחה ירון כהן, שמשמש בנוטניקס כמנהל הנדסה לאזור אגן הים התיכון.

צילום ועריכת וידיאו: ליטל רובינשטיין

לדברי הולנדר, "מנמ"רים ומנהלי תשתיות נדרשים להתמודד מול שלושה אתגרים בו זמנית: ההאצה לכיוון הענן, לרבות לענן ההיברידי, המעבר לעבודה מרחוק – צורך שהתחדד במהלך תקופת הקורונה, והצורך להציג התייעלות וחיסכון".

נתונים כספיים

הוא דיבר על הנתונים הכספיים של נוטניקס, שאותם היא הציגה לפני ימים אחדים בפני המשקיעים. "בשנה החולפת, היקף הפעילות שלנו גדל ב-25%. בעולם הענן צמחנו מהרבעון השני של 2019, אז היקף המכירות שלנו עמד על 860 מיליון דולר, ל-1.447 מיליארד ברבעון השני השנה. נתון נוסף, שמעיד על חוסן כלכלי, הוא ש-39% מהעסקאות כוללות מוצר נוסף מההיצע שלנו. כמו כן, חווינו גידול של 80% במחזור של מוצרים חדשים. יש לנוטניקס כמעט 20 אלף לקוחות – נתון המשקף גידול של 17% בשנה החולפת וזינוק של קרוב ל-50% לעומת הנתון של לפני שנתיים. מתוך 2,000 ארגוני האנטרפרייז הגלובליים הגדולים בעולם, כמעט מחצית מהם, 960, הם לקוחות נוטניקס", אמר.

"בסקר NPS, שמודד את שביעות רצון הלקוחות", הוסיף הולנדר, "יש לנו ציון ממוצע של 90 בעולם התשתיות, כשהמתחרה הקרובה לנו קיבלה 50. לצד כניסת המנכ"ל החדש, ראג'יב רמסוואמי, קרן ביין קפיטל השקיעה בנו 680 מיליון דולר – שזו עוד עדות לנכונות של האסטרטגיה שלנו. עוד הודענו למשקיעים שנהיה עם תזרים מזומנים חיובי ורווחיות בשנה הכספית 2023".

"בהיבט נתח השוק", אמר, "לפי גרטנר, אנחנו אוחזים ב-49% מעולם התוכנה ל-HCI, כאשר ל-VMware יש 37%. לפי IDC, אנחנו מובילים את תחום התשתית מוגדרת התוכנה, עם נתח שוק של 29%, כשלבאה אחרינו יש 15%".

הולנדר סיכם באומרו כי "המומנטום שלנו בעולם, לרבות בישראל, נמשך. כך, ברבעון האחרון צמחנו בעשרות אחוזים לעומת הרבעון המקביל בשנה החולפת. בחלוף שמונה שנות פעילות בארץ, אנחנו ממשיכים להעמיק ולבסס את נוטניקס בישראל. על מאות לקוחותינו נמנים, בין השאר, בנקים וחברות ביטוח, וכן ארגונים מהמגזר הביטחוני, גופי אקדמיה, בריאות, היי-טק, תעשייה ועוד. אנחנו מציעים לארגונים בישראל אימוץ של תפיסה של ענן היברידי, המניבה התייעלות בעבודה לצד חיסכון משמעותי, עם יכולת לעשות זאת בצורה קלה ופשוטה יותר".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. בדיחה

    פשוט בדיחה… אפשר לעדכן את תאריך הכתבה ל 2010

אירועים קרובים