אחרי הפוליטיקה: השר לשעבר יזהר שי מונה ליו"ר דירקטוריון קנדגו

שי, לשעבר שר המדע והטכנולוגיה, יוביל שיתופי פעולה של קנדגו עם ענקיות טק, ויסייע לה באיתור חברות למיזוגים ורכישות

יזהר שי, יו"ר דירקטוריון קנדגו. צילום: אלעד מלכה

חודשים ספורים אחרי שפרש מהפוליטיקה, היזם הסדרתי יזהר שי, לשעבר שר המדע והטכנולוגיה, מונה ליו"ר דירקטוריון קנדגו, שעוסקת בפרסום בדיגיטל – כך הודיעה החברה היום (ב').

מהחברה הישראלית נמסר שהיא מנהלת את הפרסום הדיגיטלי עבור שורת חברות אמריקניות בהיקף שנתי של מעל 100 מיליון דולר. כמו כן, יש לה חטיבת יזמות שבונה פעילויות "היישר ללקוח" ומפעילה תוכנית תזונה מבוססת בינה מלאכותית, שעושים בה שימוש יותר משני מיליון איש במדינות המערב.

המינוי של שי הוא חלק ממהלך הרחבת דירקטוריון החברה, שמתעתדת לבצע מיזוגים ורכישות וכורתת שיתופי פעולה עם סטארט-אפים, רשתות קמעונאות בינלאומיות וקרנות הון-סיכון.

קנדגו נמצאת בבעלות אמיר כהן ורועי בן בסט, זוג יזמים שעוסקים בעולמות השיווק הדיגיטלי כבר מעל 15 שנים. היא עובדת עם אמצעי הפרסום הדיגיטליים הגדולים, לרבות גוגל, פייסבוק, טיקטוק, סנאפ – הבעלים של סנאפצ'ט, אאוטבריין וטאבולה. מקנדגו נמסר שהיא שילשה את היקף פעילותה בכל אחת משלוש השנים האחרונות. החברה מעסיקה קרוב ל-100 עובדים בישראל ובחו"ל, ונמצאת בעיצומו של גיוס כ-30 נוספים לחטיבות הפרסום, המוצר והטכנולוגיה. עם הצטרפותו של שי, החברה החלה בגיבוש תוכנית לחיזוק פעילות החטיבות השונות ולהאצת צמיחתן.

קצת היסטוריה

שי הוא יזם סדרתי, משקיע הון-סיכון ומבכירי ההיי-טק הישראלי. לפני כניסתו לפוליטיקה הוא היה שותף בכנען פרטנרס ישראל – אחת מקרנות ההשקעות הבולטות במדינה, וייסד את קהילת היזמים אצטדיון הסטארט-אפ. ב-1998 הוא הקים את ביזנס ליירס והיה המנכ"ל שלה עד למכירתה לנטגריטי האמריקנית חמש שנים לאחר מכן. בשנים 2004-2005 הוא שימש כמנכ"ל V-secure technologies, עד שנמכרה לרדוור. שי הצטרף לכנען פרטנרס ב-2006 וב-2014 הקים את השלוחה הישראלית שלה, יחד עם אהוד לוי. כמו כן, הוא שימש כדירקטור בפריים סנס, שנמכרה לאפל, ובאן-טריג, שנרכשה על ידי מיקרוסופט. בחודש שעבר הצטרף שי לקרן דיסרפטיב, שמשקיעה בבינה מלאכותית.

שי אמר כי "קנדגו הפכה בתוך שנים ספורות לאחד המפרסמים הגדולים בעולם ונמצאת בחזית תעשיית הדיגיטל. לחברה הזדמנויות צמיחה אדירות והיא ממוצבת היטב כדי לנצל אותן במלואן".

רפי מגן, מנכ"ל קנדגו, ציין כי "ניסיונו העשיר של שי יאפשר לו לתרום לקנדגו רבות בדרכה לגיבוש אסטרטגיית צמיחה והתעצמות והמשך ביסוס מעמדה הבינלאומי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים