TSMC: נדביק את מחסור השבבים לפני סוף יוני

טאיוואן סמיקונדקטור - מיצרניות השבבים הגדולות בעולם כיום - הודיעה שהיא מתגברת את ייצור השבבים בעבור שוק המכוניות, שחווה מחסור חמור במעבדים מזה חודשים רבים, בשל החרם האמריקני על תעשיית השבבים הסינית

מרחיבה את קיבולת הייצור באריזונה. TSMC

אחד ההיבטים הבעייתיים ביותר של החוסר בשבבים הוא תעשיית המכוניות. כבר הזכרנו כאן בפורטל אנשים ומחשבים שהחוסר גרם לכך שיצרניות עצרו פסי ייצור, כשהשוק המסוים הזה הושפע אולי יותר מאחרים, בגלל החרם האמריקני על תעשיית השבבים הסינית.

אבל כעת אולי אפשר לראות את האור בקצה המנהרה, גם אם מדובר באור קטן. ב-TSMC, מיצרניות השבבים הגדולות בעולם כיום, הודיעה שמאז שהחברה למדה על הבעיות של השוק היא מנסה להוציא מפסי הייצור שלה כמה שיותר מעבדים לטובת השוק הספציפי הזה.

TSMC, הידועה גם בשם טאיוואן סמיקונדקטור, היא חברה קבלנית לייצור שבבים הפועלת, כפי שמרמז שמה בטאיוואן. מטה החברה נמצא בפארק התעשייה והמדע בעיר שינג'ו.

"היום אנו חושבים שאנחנו במצב בו נוכל להציע את הדרישה המינימלית של הלקוחות שלנו לפני סוף יוני", אמר מנכ"ל החברה, מארק ליו, שסיפר על כך שהחברה הגבירה את הקצב בצורה משמעותית.

עם זאת הוא הדגיש שהדרך עד לקצה המשבר עוד ארוכה מאוד, ושכאמור מדובר באספקת מינימום הביקוש – הרחק עדיין מהביקוש המלא. "שרשרת האספקה בשבבים של מכוניות ארוכה ומורכבת במיוחד. האספקה דורשת שבעה עד שמונה חודשים", הוא הוסיף.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים