גיוס ענק ליוטפו: 230 מיליון דולר לפי שווי של 1.4 מיליארד

סבב הגיוס של החברה, שפיתחה פתרונות לארגונים שפועלים בעולם האי-קומרס, הובל על ידי בסמר וטייגר גלובל ● היא מתכוונת להשתמש בכסף בין היתר כדי לגייס 240 עובדים חדשים, מחציתם בישראל

תומר תגרין (מימין) ועומרי כהן, מייסדי יוטפו. צילום: מור שני

יוטפו דיווחה היום (ה') על סבב גיוס רחב היקף, הגדול ביותר בתולדותיה: החברה גייסה 230 מילון דולר ושוויה עומד על 1.4 מיליארד. את הסבב הובילו הקרנות בסמר וטייגר גלובל.

החברה נוסדה ב-2011 על ידי תומר תגרין, המנכ"ל, ועומרי כהן, סמנכ"ל התפעול. היא גייסה עד כה כ-406 מיליון דולר וחצתה באחרונה את רף ההכנסות השנתיות של 100 מיליון. יש לה יותר מ-30 אלף לקוחות, בהם איקאה, סופר פארם וסודה סטרים.

עם ההון החדש שגייסה, יוטפו, שנכללת ברשימת 100 חברות הענן של פורבס, מתכננת להכפיל את צוותי המוצר והפיתוח בארץ ובסניפים האחרים. היא מחזיקה משרדים בניו יורק, לונדון, תל אביב, יוקנעם וסופיה, מעסיקה מעל 500 איש ועתידה לגייס בקרוב כ-240 עובדים – מחציתם בישראל.

המוצר של יוטפו

יוטפו פיתחה פלטפורמת שיווק המיועדת לעולם האי-קומרס ובנויה על תוכן גולשים וצרכנים. הפלטפורמה מספקת למותגים יכולות לבלוט ולשמר את לקוחותיהם בעולם המסחר המקוון התחרותי. ביוטפו אומרים כי הפלטפורמה שלהם כוללת את כל פתרונות השיווק הדרושים למותגים תחת קורת גג אחת, לרבות ביקורות גולשים, מועדוני לקוחות, חבר מביא חבר ושיווק באמצעות SMS. יחד, לדבריהם, הם מניבים חוויות לקוח בעלות יחס המרה גבוה.

החברה משתפת פעולה עם יותר מ-500 סוכנויות, פלטפורמות אי-קומרס בולטות כשופיפיי ומגנטו, וענקיות טק כגון פייסבוק (לרבות אינסטגרם) וגוגל.

תגרין אמר כי "בעקבות מגפת הקורונה, כל המותגים – גדולים וקטנים כאחד – מתחרים בזירת האי-קומרס. השיווק ללקוחות צפוי להפוך ליקר ומורכב יותר, ובאותה העת – לפחות יעיל. צוותי הסחר המקוון מתקשים כיום בניהול מגוון פתרונות שיווק נקודתיים, ובמקביל בחשיבה על דרכים יצירתיות לבלוט במרחב התחרותי והרועש של ימינו. הפתרונות הללו, שכוללים עבודה עם נתוני לקוחות פרטניים, מאלצים את המשווקים לעבוד קשה יותר ובחוסר יעילות, והתוצאה מביאה לכך שחוויית הקנייה נותרה מאחור והלקוחות נוטשים למותגים אחרים".

"בנוסף", ציין, "השינויים הרבים שחלים בעולם השיווק הדיגיטלי, דוגמת מדיניות Cookies והעובדה שפייסבוק אוספת ומשתפת נתוני משתמשים, יהוו לבעלי העסקים אתגר שיוביל אותם לקרב על תקציב השיווק. שילוב המוצרים שלנו ואיחוד נתוני הלקוחות בפלטפורמת אחת מאפשרים למותגים להכיר את לקוחותיהם לעומק, ולהעניק להם חוויה אמיתית ושירות איכותי, מה שמוביל לתשואה גבוהה יותר על ההשקעה בשיווק".

"בשנה האחרונה אנחנו עדים לצמיחה מרשימה של חברות שמיצבו את עצמן היטב בעולם האי-קומרס. יוטפו היא אחת החברות הללו. זהו התחום שלה והיא שייכת אליו, כמו השחקנים הגדולים ביותר בתחום", אמר אדם פישר, שותף בקרן בסמר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים