ישראל רוזלי פורש מקבוצת עזריאלי – ומונה למנמ"ר פרידנזון

רוזלי עוזב את עזריאלי, שפועלת בעולם הנדל"ן המניב, לאחר 7.5 שנים שבהן היה מנמ"ר הקבוצה, ועובר לפרינדזון, שעיסוקה הוא בתחומי הלוגיסטיקה והשילוח הבינלאומי

ישראל רוזלי, המנמ"ר החדש של קבוצת פרינדזון. צילום עצמי

ישראל רוזלי הודיע באחרונה על עזיבתו את תפקיד מנמ"ר קבוצת עזריאלי, לאחר שמונה למנמ"ר קבוצת פרידנזון, שעוסקת בתחומי הלוגיסטיקה והשילוח.

רוזלי בן ה-51 שימש כמנמ"ר עזריאלי במשך 7.5 שנים. קבוצת עזריאלי היא חברת נדל"ן מניב מהגדולות בישראל. החברה עוסקת בבנייה ובפיתוח של נכסי נדל"ן בארץ ובחו"ל, וכן בתחום הדיור המוגן. בתפקידו זה רוזלי היה אמון על שילוב הטכנולוגיה והדיגיטל בחברה, כחלק אינטגרלי בהתקדמות שלה.

לפני שהגיע לקבוצת עזריאלי, רוזלי שימש במשך 16 שנים בכמה תפקידי ניהול IT בארנסט אנד יאנג ישראל, ביניהם מנהל מחלקת ההלפדסק, וכסגן מנמ"ר החברה.

פרידנזון הוקמה ב-1975 והיא מהחברות הוותיקות והמובילות בארץ בתחומי הלוגיסטיקה והשילוח הבינלאומי. החברה מונה כ-450 עובדים, שמספקים מעטפת שירותים למגוון לקוחותיה בארץ ובחו"ל. התשתית הלוגיסטית של פרידנזון, בפריסה ארצית ובינלאומית, מאפשרת לה לספק מענה מקיף לשלל שירותים, באמצעות ציי רכבים להובלה יבשתית, סוכני מטען בנמלים בעולם, ציוד לניהול פרויקטים מורכבים ומחסנים לוגיסטיים לניהול מלאי ומטענים. מערך ה-IT בראשותו של רוזלי ישרת כ-300 משתמשים.

"אתגרי המנמ"ר צומחים, תפקידו משתנה"

בעבר אמר רוזלי כי "אתגרי המנמ"ר בעידן הנוכחי צמחו, והולכים וצומחים. עשייתו ותפקידו של המנמ"ר השתנו וממשיכים להשתנות. מנמ"רים רואים רחוק יותר וגבוה יותר. העשייה שלהם לא נפסקת, וכך גם הלמידה, האתגרים והטכנולוגיות".

היום (ב') הוא אמר לאנשים ומחשבים כי "אלמד את נושא השילוח הבינלאומי וכך ה-IT בראשותי יטביע חותם טכנולוגי, לטובת הצד התפעולי-עסקי בארגון".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. נילי

    בחור מוכשר , חבל שעזב את עזריאלי , אבל קיימת טעות בכתבה לא היה מנמ"ר !, היה אחראי על התשתיות

אירועים קרובים