שי ורדי, סמנכ"ל הטכנולוגיות של ישראכרט – פורש

מי שמיועד להחליף אותו הוא סגנו, גיל טמיר ● החילופים עתידים להיות מבוצעים בחודש הבא ● ורדי הוא המנמ"ר הרביעי מהמגזר הפיננסי שפורש בחצי השנה האחרונה

שי ורדי, סמנכ"ל מערכות המידע הנכנס של שופרסל. צילום: פלי הנמר

שי ורדי, סמנכ"ל הטכנולוגיות של ישראכרט, הודיע היום (א') על סיום תפקידו בתום חמש שנים. את ורדי יחליף גיל טמיר, לשעבר מנמ"ר AIG, שהצטרף לישראכרט לפני שלוש שנים וכיהן כסגנו של ורדי. החילופים יבוצעו בחודש הבא.

במכתב ששלח לעובדי החברה כתב ורדי: "בקרוב אשלים חמש שנים כסמנכ"ל הטכנולוגיות של ישראכרט, חמש שנים שבהן הצלחנו לנווט את הספינה הטכנולוגית במים סוערים, ללא תקלות מהותיות. הצלחנו לקדם פרויקטים גדולים ומהותיים, ששינו את החברה ואפשרו לה להפוך למה שהיא כיום".

גיל טמיר, סמנכ"ל הטכנולוגיות המיועד של ישראכרט. צילום: יח"צ

גיל טמיר, סמנכ"ל הטכנולוגיות המיועד של ישראכרט. צילום: יח"צ צילום: יח"צ

ורדי הצטרף לישראכרט ב-2016 והחליף כסמנכ"ל הטכנולוגיות את אל"מ (מיל') רונן זרצקי. לפני הצטרפותו לחברת האשראי הוא עבד במשך 10 שנים בבנק דיסקונט, מתוכן שלוש שנים כמנמ"ר.

בין הפרויקטים הגדולים שהיו תחת אחריות ורדי נמצא פרויקט החלפת מערכת הליבה טמנוס. בסוף השנה שעברה החליטה הנהלת ישראכרט לערוך שינויים בפרויקט, שעלותו נאמדה בין 67 ל-71 מיליון דולר, ולעבור לפיתוח עצמי של חלקים ממנו.\

ארבעת המנמ"רים מהמגזר הפיננסי שפרשו בשנה האחרונה

ורדי הוא המנמ"ר הרביעי מהמגזר הפיננסי שפרש באחרונה מתפקידו. בדצמבר אשתקד הודיע שי בסון, סמנכ"ל בכיר בבנק לאומי, על סיום תפקידו, ובמקומו מונה חיים שקולניק. הודעת הפרישה של בסון באה על רקע שינויים ארגוניים שערך הבנק.

בנובמבר 2020 פרש יקי זנו, מנמ"ר בנק דיסקונט, בתום שנתיים וחצי בתפקיד. לא נמסרה סיבת הפרישה. שלושה חודשים לפני כן, באוגוסט אשתקד, פרש אבנר זיו מתפקיד המנמ"ר בבנק ישראל והחליף אותו ליאור ג'ורג'י, שכיהן כסגנו.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ח

    גיל טמיר הגיע לישראכרט לפני 3 חודשים ולא 3 שנים !!

אירועים קרובים