אפל תפיק סדרת טלוויזיה על WeWork, אדם נוימן והקריסה הגדולה

בסדרה - שתקרא WeCrashed - השחקן והזמר ג'ארד לטו יגלם את תפקיד המנכ"ל הישראלי שנסק וצנח, והשחקנית אן הת'אווי תככב כאשתו ● זאת היצירה השנייה שנמצאת כיום בתכנון, ומתמקדת בסיפורו המרתק של סטארט-אפ הנדל"ן השיתופי

+Apple TV מתכוננת להביא לעולם סדרה על חברת WeWork. שירות הסטרימינג המצליח של אפל ציוות אליו את לי אייזנברג ודרו קרוולו, שיכתבו את הסדרה יחדיו, ויכהנו כמפיקים הבכירים של WeCrashed, שאמורה להתחקות אחרי הסיפור המדהים של WeWork – חברה שהוערכה פעם בכ-50 מיליארד דולר, וכבר זכתה לתואר 'ענקית הנדל"ן השיתופי' – אולם התגלתה ככישלון חרוץ והתרסקה.

בימים הזוהרים. אדם נוימן, מנכ"ל ומייסד-שותף של WeWork ובנג'י זינגר, מנכ"ל WeWork ישראל באותו הזמן. צילום: עומרי שפירא

בימים הזוהרים. אדם נוימן, מנכ"ל ומייסד-שותף של WeWork ובנג'י זינגר, מנכ"ל WeWork ישראל באותו הזמן. צילום: עומרי שפירא

הפקת הסדרה, שלמעשה מתבססת על פודקאסט של וונדרי (Wondery) שענה לאותו שם, עדיין לא החלה, אבל היא כבר מייצרת כותרות ועניין רב, ככל הנראה גם בזכות הליהוק המוביל שלה, שכבר נחשף בתקשורת. הזמר והשחקן ג'ארד לטו, שזכה באוסקר על תפקידו בסרט "מועדון הלקוחות של דאלאס" נבחר לגלם את תפקיד המנכ"ל הישראלי של WeWork, אדם נוימן, והשחקנית המפורסמת אן הת'אווי תככב בה כאשתו, רבקה.

הסדרה תכלול שמונה פרקים ולפי +Apple TV, היא תעסוק ב"נסיקתו מלאת תאוות הבצע, והנפילה הבלתי נמנעת של הסטארט-אפ WeWork, והנרקיסיזם של מי שאהבתם הכאוטית אפשרה לכל זה להתרחש".

הסיפור של WeWork – אקשן טלוויזיוני מושלם בפוטנציה

כזכור, תכניותיה של WeWork לצאת בהנפקה ראשונית לציבור (IPO) בסוף שנת 2019 הושבתו, כאשר המייסד-שותף שלה נוימן עטור השבחים התפטר לפתע מתפקידו על רקע האשמות בשיטות ניהול ראוותניות ולא אחראיות, ובעיקר בכאלו שחיבלו ברווחיות החברה.

גם תפקידיהן של ענקיות כמו תאגיד סופטבנק היפנים וג'יי.פי מורגן כמשקיעים ב-WeWork יהווה מקור עניין לצופים, במיוחד בהתחשב בכך שסופטבנק התכוונה בתחילה לחלץ את החברה מהמצב שאליו נקלעה, העניקה לנוימן בונוס עתק (שחלקו הארי בוטל) על סילוקו, והסתבכה אפילו בתביעה עקב המעורבות שלה בפרשה.

אין ספק שיש בסיפור של WeWork אקשן טלוויזיוני מושלם בערך, ואכן, WeCrashed איננה היצירה היחידה שתעסוק בו. בימים אלו מצולם סרט על אותה פרשה דרמטית.

כדאי לציין כי WeWork עדיין קיימת ונאבקת לשרוד. המנכ"ל הנוכחי שלה, סנדייפ מת'ראני, יחד עם דירקטוריון החברה, בוחנים הצעות לספאק (SPAC – ר"ת special purpose acquisition company) שמשמעו 'חברה מיוחדת למטרת רכישה'. מדובר למעשה על מצב שבו חברת קש שהפעילות העסקית שלה לא ממש קיימת, הופכת למעין צינור השקעה לרכישת חברה פרטית אחרת, במקרה הזה לרכישת WeWork, כך דיווח לאחרונה הוול סטריט ג'ורנל. בנוסף, החברה קיבלה, על פי הדיווח, הצעות שונות לסבב השקעות פרטי חדש.

ונוימן? הוא כבר חזר להשקיע, ובין היזמויות שבהן הוא מעורב ניתן לציין את גו טו גלובל (GoTo Global), חברת בת של קבוצת שגריר שירותי רכב, ואת אלפרד קלאב – סטארט-אפ ניו יורקי בתחום ה… נדל"ן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים