סבב מינויי בכירות בחברת התוכנה אינקרדיבילד

החברה, המפתחת כלים טכנולוגיים להאצת תהליכי וזמני פיתוח באמצעות הרשת הארגונית ובענן, הודיעה באחרונה על שלושה מינויים חדשים - וכולם של נשים ● כעת בחברה שורר שוויון מגדרי כש-50 אחוז נשים מאיישות תפקידים ניהוליים

עוד נשים מצטרפות להנהלה. תמי מזאל-שחר, מנכ"לית אינקרדיבילד. צילום: יח"צ

חברת התוכנה אינקרדיבילד, המפתחת כלים טכנולוגיים להאצת תהליכי וזמני פיתוח באמצעות הרשת הארגונית ובענן, הודיעה באחרונה על שלושה מינויים חדשים: איילת המר מונתה לסמנכ"לית משאבי אנוש (VP HR), גליה נדבדוביץ' מונתה לסמנכ"לית שיווק (VP Marketing) ודנה רוכמן מונתה לסמנכ"לית ניהול מוצר (VP Product) בחברה. הצטרפותן של השלוש להנהלת אינקרדיבילד, תחת ידיה של המנכ"לית תמי מזאל שחר, מייצר שוויון מגדרי של 50 אחוז נשים המאיישות תפקידים ניהוליים בחברה.

הנשים שהצטרפו להנהלה

המר תנהל את תחום משאבי האנוש ותתווה את אסטרטגיית הקליטה, פיתוח וצמיחת ההון האנושי של החברה, שמגייסת עשרות אנשים מדי שנה, גם בזמני קורונה. מאז שנת 2018, חברת אינקרדיבילד הכפילה את גודלה פי חמישה, והמר תוביל את הקמת התשתיות שיתמכו בצמיחה הזו לטווח ארוך. בעברה המקצועי צברה המר ניסיון רב בשורה ארוכה של חברות היי-טק גדולות, כמו אמדוקס, אלווריון, קומברס ורד בינת. בתפקידה האחרונים החזיקה בתפקידי משאבי אנוש בכירים בחברת אמדוקס, באחרון שבהם ניהלה את תחום משאבי האנוש בחטיבת הדליברי, המונה 5,500 עובדים ברחבי העולם. המר בוגרת פסיכולוגיה  ארגונית ולימודי משאבי אנוש מטעם אוניברסיטת בר אילן.

נדבדוביץ' הצטרפה לחברה אחרי 7 שנים בחברת סייסנס, שם ניהלה בתוך מערך השיווק את תחום ה- Demand Generation. במסגרת תפקידה באינקרדיבילד תנהל נדבדוביץ' את תחום השיווק ופיתוח המכירות, לרבות פיתוח האסטרטגיה השיווקית החדשה שמתווה החברה, אסטרטגיית ה-GOTOMARKET ועוד. נדבדוביץ' בוגרת תואר ראשון בממשל ויחב"ל מהמרכז הבינתחומי בהרצליה.

רוכמן תנהל את תחום ארגון ניהול המוצר בחברה, הכולל את כל התחנות במעגל חיי המוצר, החל מהתווית אסטרטגיית המוצר ובחינת השוק להשקת מוצרים חדשים, דרך תיעדוף הפיתוח, וכלה בבניית מוצרים שיתמכו בחזון החברה להמשיך ולגדול בקצב דו-ספרתי עם לקוחות קיימים וחדשים. בעברה המקצועי צברה רוכמן ניסיון רב בחברות מובילות בעלות שם עולמי, ובתוכן טאבולה, ורינט, סאפ והתעשיה האווירית. בתפקידיה האחרונים כסמנכ"לית מוצר בחברת אניוויז'ן ניהלה את גוף המוצר, ותחת ניהולה חמישה קווי מוצר, ולפני כן הייתה אחראית למוצרים מובילים בטאבולה, בשווי 250 מיליון דולר בשנה. רוכמן בוגרת מדעי המחשב B.Sc מאוניברסיטת תל אביב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים