טל קיסילביץ' מונה למנכ"ל קלאודטק מקבוצת יעל

קיסילביץ', שכמו קלאודטק מתמחה בפתרונות סיילספורס, מצטרף לחברת הענן לאחר שניהל את ולוסיטי ● הוא יחליף את אבי אביסרור, שהקים את קלאודטק

טל קיסילביץ', המנכ"ל החדש של קלאודטק. צילום: יח"צ

קבוצת יעל (Yael Group) הודיעה היום (ג') כי מינתה את טל קיסילביץ' למנכ"ל חברת הענן שלה, קלאודטק. הוא יחליף את המנכ"ל הנוכחי, אבי אביסרור, שהקים את החברה. לא נמסר לאן מועדות פניו של אביסרור.

קלאודטק עוסקת בפתרונות מבוססי פלטפורמת הענן של סיילספורס והיא שותפת זהב של ענקית הענן. החברה, שהוקמה לפני שש שנים ונרכשה על ידי קבוצת יעל לפני כשנתיים וחצי, מבצעת פרויקטים רבים אצל לקוחות מתחומי הפיננסים, הביטוח, הממשלה, התעשייה, הפארמה ועוד. בין היתר, החברה זכתה ביוני האחרון במכרז של רשות החדשנות להקמת מערכת CRM בענן.

בטרם מינוי זה שימש קיסילביץ' כסמנכ"ל אזורי של ישראל, מזרח אירופה וסקנדינביה ב-ולוסיטי, שמתמחה בפתרונות ענן ורטיקליים מבוססי סיילספורס ובאחרונה נרכשה על ידה. לפני כן הוא כיהן בשלל תפקידים בכירים באמדוקס, בתחומי ניהול הפרוייקטים והמכירות. קיסילביץ' מביא איתו ניסיון עשיר בעולמות האנטרפרייז והסיילספורס בארץ ובחו"ל, והוא בעל תואר שני במדעי הניהול ובמערכות מידע מאוניברסיטת תל אביב.

קיסילביץ' אמר כי "האתגר העומד בפניי הוא המשך הצמיחה של קלאודטק וביסוסה בעולם הטרנספורמציה הדיגיטלית בחברות אנטרפרייז. זאת, במטרה להרחיב את היצע הפתרונות של קבוצת יעל בתחומי מחשוב הענן בכלל ומגוון פתרונות סיילספורס בפרט".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים