להשקעה בהיי-טק – אושרה לרשות החדשנות תוספת תקציב של 390 מ' ש'

על התקצוב הנוסף, המיועד להשקעה בחברות טכנולוגיה קטנות ובינוניות, החליטה הממשלה נוכח העלייה בביקושים בשנת 2020, עקב המשבר הכלכלי ● התוספת תאפשר לרשות להאריך את תקופת ההגשה לערוץ המענקים המהיר

אהרון אהרון, מנכ"ל רשות החדשנות. צילום: ניב קנטור

נוכח העלייה בביקושים בשנת 2020 עקב המשבר הכלכלי, אישרה ממשלת ישראל לרשות החדשנות תקציב נוסף של 390 מיליון שקל, שנועד להגדלת ההשקעה הממשלתית בחברות היי-טק קטנות ובינוניות.

תוספת התקציב תאפשר לרשות להאריך את תקופת ההגשה לערוץ המענקים המהיר, עד לתאריך 19 בנובמבר, 2020, ולהמשיך לתמוך בחברות, אשר מפתחות מוצרים חדשניים עם נכסים משמעותיים וסיכויי הצלחה גבוהים בטווח הארוך, אך בעלות יתרת מזומנים קצרה (Short Runway). כאמור, בעקבות הדרישה הגבוהה לערוץ מענקים זה הגמישה הרשות את תנאיו, אפשרה לחברות נוספות להגיש, ואף האריכה בחודשיים נוספים את מועדי ההגשה.

זקוקות לתמיכה. חברות היי-טק ישראליות. צילום אילוסטרציה: BigStock

זקוקות לתמיכה. חברות היי-טק ישראליות. צילום אילוסטרציה: BigStock

אהרון אהרון, מנכ"ל רשות החדשנות: "הערוץ המהיר הינו אחד מסדרת כלים אפקטיביים שהשקנו כמענה למשבר הכלכלי שנוצר כתוצאה ממגפת הקורונה, שמטרתו לסייע בהתאוששות מואצת להיי-טק. הרשות מעוניינת לתמוך בחברות טובות שיש להן סיכוי לשרוד את המשבר, אולם נקלעו למצב בו נוצר להם קושי לגייס כסף או לבצע מכירות. הרחבנו משמעותית את מעגל התמיכה לחברות שיכולות להיעזר במענק שלנו כדי לשרוד, והתחייבנו להשלים את תהליך הבדיקה וקבלת ההחלטות עד לטווח של ארבעה שבועות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים