"עבודה, למידה ורפואה מרחוק – הסטנדרט החדש"

"השינויים הדיגיטליים מניעים ארגונים רבים לחידוש של תשתית הטכנולוגיה, באמצעות הענן - כדי להשתנות ולהתפתח במהירות, לייעל את ההוצאות ולהתכונן לקראת העתיד", אמר תומס קוריאן, מנכ"ל גוגל קלאוד

תומס קוריאן, מנכ"ל גוגל קלאוד. צילום: יח"צ

"מגפת הקורונה שינתה באופן בסיסי את האופן שבו אנחנו חיים ועובדים – אזרחים, קהילות וארגונים. אנשים וארגונים בכל מקום מצליחים, בגבורה ובאדיבות, להתמודד עם אתגרי התקופה. עבודה מרחוק, טלה רפואה, בנקאות דיגיטלית ולמידה מרחוק – הפכו כולם לסטנדרט החדש בסביבה של ימינו", כך אמר תומס קוריאן, מנכ"ל גוגל קלאוד.

קוריאן דיבר אמש (ג') באירוע הענן השנתי של החברה, Next OnAir 2020, שנערך אונליין.

לדבריו, "בעודנו ניצבים בפני תקופת התאוששות הדרגתית, ארגונים עוברים למודל דיגיטלי כדי לשרת לקוחות ולספק מוצרים ושירותים. שינויים אלה מניעים ארגונים רבים לחידוש של תשתית הטכנולוגיה שלהם במהירות, והם עושים זאת באמצעות הענן, כדי להשתנות ולהתפתח במהירות, לייעל את ההוצאות ולהתכונן לקראת העתיד".

"המשימה שלנו", אמר קוריאן, "היא להאיץ את היכולת של לקוחותינו להשתנות באופן דיגיטלי ולדמיין מחדש את העסק שלהם באמצעות חדשנות מבוססת נתונים. אנחנו מציעים שלוש יכולות: תשתית כשירות (IaaS), פלטפורמה לטרנספורמציה דיגיטלית ופתרונות ספציפיים לתעשיות השונות, מבוססי בינה מלאכותית ולימוד מכונה. הטכנולוגיה שלנו עוזרת לארגונים לפתור בעיות עסקיות אמיתיות".

לסיום, קוריאן ציין כמה ארגוני ענק שהצטרפו באחרונה לענן של גוגל קלאוד, ביניהם דויטשה בנק, פוקס ספורט, פרוקטר אנד גמבל, קבוצת רנו, טלפוניקה ו-וריזון.

בועז מעוז, מנהל פעילות גוגל קלאוד בישראל. צילום: אדוארדו גרסיה

בועז מעוז, מנהל פעילות גוגל קלאוד בישראל. צילום: אדוארדו גרסיה

בועז מעוז, מנהל פעילות גוגל קלאוד בישראל, אמר כי "הענן ההיברידי ומערכות מרובות עננים הופכים לסטנדרט. לכן, לארגונים חשוב יותר ויותר למצוא מוצרים ופתרונות שיעניקו להם חוויית שימוש רציפה, ויפחיתו את רמת המורכבות של השימוש בכמה סביבות ענן. בה בעת, חשוב להם לשמר את ההשקעה הקיימת שלהם בתשתיות מחשוב. אנחנו מסייעים לארגונים לפעול ביעילות בסביבות מרובות עננים".

ענקית הענן השיקה באירוע פתרונות בתחומי האבטחה וניתוח הנתונים, לטובת ההאצה של הטרנספורמציה הדיגיטלית של לקוחות, באמצעות מחשוב ענן. כך, הושקBigQuery Omni , המספק יכולת ניתוח מתקדמת בפלטפורמות ענן שונות. "אחד הנכסים החשובים ביותר לביצוע טרנספורמציה דיגיטלית הוא הנתונים", נמסר מגוגל קלאוד, "אבל לא פעם הוא מאוחסן במאגרים נפרדים ומתפרש על פני סביבות שונות. הפתרון לניתוח נתונים בסביבה מרובת עננים מאפשר ללקוחות למנף את היכולות של BigQuery לניתוח נתונים המאוחסן בענן שלנו, ב-AWS ובקרוב גם ב-Azure".

עוד הושק Confidential Computing, המאפשר להצפין מידע תוך כדי השימוש בו. אם עד היום, ארגונים נדרשו להסיר את ההצפנה כדי לעבד את הנתונים, עם הטכנולוגיה החדשה ניתן להצפין את הנתונים תוך כדי עיבודם.

"עמידה ברגולציה ואבטחת מידע בענן הם אתגרים מורכבים ללקוחות מכל המגזרים, ובפרט מגזרים מפוקחים כמו שירותים פיננסיים, מדעי החיים ורשויות ממשלתיות", אמר סוניל פוטי, סגן נשיא לאבטחה בגוגל קלאוד. "חברות מהמגזרים האלה רוצות לאמץ את טכנולוגיית הענן הכי מתקדמת, אולם דרישות אבטחה קפדניות ורגולציה מחמירה עלולות למנוע מהן לעבור לטכנולוגיות המתקדמות. אנחנו מאפשרים ללקוחות לנצל בצורה מאובטחת את החדשנות בענן ובה בעת לפשט את פעולות האבטחה שלהם. אנחנו סבורים שטכנולוגיות מחשוב הענן הולכות ומתקדמות לכיוון שירותים מוצפנים ומאובטחים יותר, שיכולים להעניק למשתמשים את מרב הביטחון והשליטה ברמת האבטחה של הנתונים שלהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים