עדית שרויטמן מונתה לסמנכ"לית מערכות מידע בקבוצת נובולוג

שרויטמן מסיימת את תפקידה כמנהלת חטיבת הייעוץ בסאפ ● נובולוג היא קבוצת חברות, שמתמחה בשירותים במגזר הבריאות ● "שמחה לחזור לניהול מערכות מידע"

עדית שרויטמן, סמנכ"לית מערכות מידע, קבוצת נובולוג. צילום: פרטי

עדית שרויטמן מונתה לתפקיד סמנכ"לית מערכות מידע בקבוצת נובולוג, העוסקת במתן שירותים ופתרונות למגזר הבריאות, כך נודע לאנשים ומחשבים. שרויטמן תסיים את תפקידה בסאפ (SAP), לשם עברה לפני כשנה וניהלה את חטיבת הייעוץ בחברה. לפני כן הייתה שרויטמן סמנכ"לית מערכות מידע בחברה המרכזית למשקאות, שם עבדה מ-2011.

לפני החברה המרכזית למשקאות מילאה שרויטמן תפקידי ניהול בכירים בחברות HP, EDS וקונסיסט. הצטרפותה לסאפ סגרה מעגל, משום שבתחילת דרכה הייתה סמנכ"לית חטיבת היישום של סאפ בחברת נס טכנולוגיות.

לשרויטמן תואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת בר אילן ותואר ראשון בסטטיסטיקה מאוניברסיטת תל-אביב. את שירותה הצבאי עשתה ביחידת ממר"ם. בין השנים 2014 ל- 2016 שימשה שרויטמן כחברת ועדת האיתור לבחירת המנמ"ר המצטיין בתחרות של אנשים ומחשבים, בראשות פרופ' גדי אריאב.

שרויטמן אישרה את הידיעה ואמרה, כי " אני שמחה לחזור לעולם ניהול מערכות המידע, עולם שממנו באתי והייתי בו שנים רבות. נובולוג היא חברה מאתגרת ומרתקת".

נובולוג עוסקת במתן שירותים למגזר הבריאות בשלושה תחומים מרכזיים: שירותי לוגיסטיקה בתחום התרופות, הניסויים הקליניים והציוד הרפואי; מתן שירותי רפואה ותמיכה מבוססי טכנולוגיה בתחום הטיפול הביתי; ומתן מידע רפואי וכלים טכנולוגיים בזירה הדיגיטלית עבור מטופלים, רופאים ומוסדות רפואיים. מנכ"ל החברה הוא ערן טאוב, ועל פי דיווח לבורסה החברה מעסיקה כ-600 איש. שרויטמן תחליף בתפקידה את המנמ"ר הקודם, אופיר שהרבני.

מנמ"רים זזים

שרויטמן מצטרפת לשורה של מנמ"רים שהחליפו את תפקידיהם מתחילת השנה. בשבוע שעבר דיווחנו על שמעונה נווה, שמסיימת את תפקידה כמנמ"רית לובינסקי, ומשה שדה, סמנכ"ל מערכות מידע ודיגיטל בכללית, שמתקדם לתפקיד מנכ"ל חברה בת של הכללית, מוטי קירשנבאום, שסיים את תפקידו כמנמ"ר שטראוס מים ומונה לסמנכ"ל מערכות המידע של פז, ואבנר זיו, שפרש מבנק ישראל ועבר לנהל חברת סטארט-אפ בתחום האינטרנט של הדברים. בתחילת השנה מונה שלמה שמאי לסמנכ"ל הטכנולוגיות של איילון, לאחר שפרש מהפניקס. את מקומו בפניקס ממלא רון שבילי, שעבר לשם מסלקום, ואת מקומו של שבילי ממלא יניב קוריאט, שהיה קודם לכן ראש הנדסת רשתות תנועה של חברת התקשורת. כמו כן, גם ירון יהב, מנמ"ר רמי לוי, סיים את תפקידו ברשת השיוק ומונה לתפקיד סמנכ"ל מערכות מידע באחת מיבואניות הרכב. פרטים בהמשך.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים