אילו חברות היי-טק מחפשות עובדים? – חלק ד'

לצד המשך גל הפיטורים, חברות רבות בענף מחפשות עובדים גם בימים אלה ● באילו חברות מדובר ומהן המשרות שאותן הן מציעות?

מחפשים עבודה? הגעתם למקום הנכון. צילום אילוסטרציה: BigStock

היציאה מהמשבר מביאה חברות היי-טק וסטארט-אפים רבות להפשיר תהליכי גיוס עובדים שאותם הן החלו לפני שהקורונה "פרצה" לחיינו, או מחפשות להרחיב את השורות שלהן בעובדים נוספים. נכון שגם בימים אלה יש חברות שמפטרות, אולם אחרות מתאוששות אט אט ופותחות הזדמנויות למועמדים, כולל לאלה מהם שפוטרו או הוצאו לחל"ת ולא נראה שיחזרו ממנו. לכן, מערכת אנשים ומחשבים אספה מהחברות השונות מידע אילו משרות פתוחות אצלן וכמה עובדים הן מחפשות.

שימו לב: המשרות מפורסמות בלשון זכר או נקבה, אבל פונות לכל המינים והמגדרים. זהו החלק הרביעי של הפרויקט. לשלושת החלקים הראשונים ניתן להיכנס כאן, כאן. וכאן. בהמשך השבוע נפרסם עוד רשימות. חברות נוספות שמחפשות עובדים ומעוניינות לקחת חלק בפרויקט מוזמנות לפנות למערכת כאן.

אירוספייק
אירוספייק, חברת תוכנה אמריקנית שמפתחת בסיס נתונים בתצורת NoSQL לטיפול בביג דטה, מרחיבה את מרכז המו"פ שהקימה בישראל בשנה האחרונה. החברה מגייסת לשורותיה עובדים נוספים למגוון תפקידי פיתוח, בהם מהנדסי תוכנה בכירים עם מינימום חמש שנות ניסיון – למשרה אחת בפיתוח בקאנד, לשנייה – בעולמות הביג דטה וה-NoSQL, ולמשרה שלישית – בעל ניסיון מוכח בעולם האנליטיקה וידע ב-Spark.

עיקר הפעילות של מרכז המו"פ הישראלי מתמקד בצד הקליינט, ובחיבוריות של בסיס הנתונים למערכות אחרות בתשתית ה-IT הארגונית, דוגמת מערכות תשאול ואנליטיקה ובסיסי נתונים נוספים.

לפרטים נוספים ניתן להיכנס לעמוד המשרות של החברה.

לייטריקס
החברה, שמונה כ-350 עובדים במטה בירושלים, ובמרכזי הפיתוח בחיפה ובלונדון, ממשיכה לגייס גם בתקופת משבר הקורונה. היא מחפשת עובדים ל-10 משרות פיתוח: מפתחי אנדרואיד, מפתחות ווב, מפתחי DevOps ו-Build engineers. הראיונות, כמתבקש מתקופה, נערכים בזום. החלק של כתיבת הקוד נעשה על ידי שיתוף מסך ופתיחת מעבד התמלילים, סביבת פיתוח או כתבן שמותאם לכתיבת קוד.

נוקיה
נוקיה ישראל, הממוקמת בכפר סבא, מחפשת עבור חטיבת התוכנה שלה, Nokia Software, עשרות עובדים למשרות של פיתוח וארכיטקטורה. ספציפית, היא מחפשת מפתחי ג'אווה בכירים, אנשי SRE, מהנדסות QA, ארכיטקטיות תוכנה ואנשי DevOps עם ניסיון בקוברנטיס.

לרשימת המשרות הפתוחות והגשת מועמדות ניתן להיכנס לכאן.

נט-אפ
נט-אפ מגייסת מפתחים למרכז הפיתוח שלה בתל אביב, מנהלי צוותים וכן מנהלים טכניים בעלי סיווג ביטחוני.

לפרטים נוספים ניתן להיכנס לעמוד המשרות של החברה.

סלברייט
החברה, שמפתחת טכנולוגיות מודיעין דיגיטלי עבור גופי אכיפת חוק, ממשיכה לגייס גם בימים אלה. בין היתר, דרושים לה מפתחי iOS עם חמש שנות ניסיון (גם ניסיון בצבא נחשב), ידע בפייתון ושפות C, והיכרות עמוקה עם מערכות iOS ו-MacOS; מפתחות BI עם שלוש שנות ניסיון כאנליסטים ותואר ראשון במערכות מידע; וחוקר חולשות בכיר עם ניסיון בקריפטוגרפיה וחומרה. בנוסף, ישנן משרות בתחום המכירות בישראל, ארצות הברית ויפן.

פרטים מלאים על המשרות ניתן למצוא באתר גיוס העובדים של החברה, בפייסבוק או בלינקדאין.

צ'ק פוינט
ענקית הסייבר הישראלית מוסיפה לגייס עובדים גם בתקופה זו של משבר הקורונה, ולא פיטרה או הוציאה לחל"ת ולו עובד אחד. יותר מכך, מתחילת המשבר היא צירפה לשורותיה יותר מ-70 עובדים והיא ממשיכה כעת במהלכי הגיוס – של "עובדים השואפים למצוינות, שתחום הסייבר ואבטחת המידע מרתק אותם", כדבריה.

באתר הקריירה של החברה ניתן למצוא יותר מ-80 משרות פתוחות בישראל, והן רלוונטיות לבעלי ידע וניסיון בתחומי פיתוח התוכנה והגנת סייבר. בין היתר, בחברה פתוחות משרות בתחומי הרשתות, הענן והדטה, וכן מגוון משרות בעולמות תוכן אחרים – שיווק, מכירות, תמיכה טכנית ועוד, להן לא נדרש ידע טכנולוגי קודם כתנאי סף.

VMware
ענקית הווירטואליזציה מגייסת יותר מ-10 עובדים לתפקידים שונים במרכז הפיתוח שלה בהרצליה. היא מחפשת לתחום הבלוקצ'יין: מהנדס תוכנה בכיר, ארכיטקטית Hands On, מנהל צוות טכני לבדיקות אוטומציה ומנהלת מוצר בעלת ניסיון. בעולם ה-CSP, היא מחפשת לצרף לשורותיה Product Owner Group Manager ומפתח ג'אווה בכיר. בתחום ה-PSO, המשרות הפתוחות הן של יועצת ל-EUC Mobility ובוגרת אקדמיה טרייה לייעוץ משותף. לתחום המחקר VMWare מחפשת דוקטורנט ומהנדס תוכנת רשת בכיר.

לפרטים נוספים לחצו כאן.

כאמור, כלל המשרות מנוסחות בלשון זכר או נקבה, אבל פונות לכל המינים והמגדרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים