"האתגר הארגוני: עיכול כמויות עצומות של חדשנות – מכל הכיוונים"

"השאלה היא איך צורכים את החדשנות; על ארגונים להעריך אילו טכנולוגיות כדאי שייכנסו אליהם ואילו לא", אמר ג'ים וויטהרסט, נשיא יבמ, בשיחה עם פול קורמייר, נשיא ומנכ"ל רד-האט

30/04/2020 17:15
ג'ים וויטהרסט, נשיא יבמ, ופול קורמייר, נשיא ומנכ"ל רד-האט, בשיחתם בפתח הכנס הווירטואלי של ענקית הקוד הפתוח. צילום מסך.

"הדבר שאותו ארגונים מבקשים ביותר הוא חדשנות. השאלה היא איך עושים זאת וצורכים אותה. האתגר הוא עיכול כמויות עצומות של חדשנות שמגיעות מכל הכיוונים, ועל ארגונים להעריך מה כדאי שייכנס אליהם ומה לא", כך אמר ג'ים וויטהרסט, נשיא יבמ, בשיחה עם פול קורמייר, נשיא ומנכ"ל רד-האט.

השיחה בין השניים התקיימה בפתיחת הוועידה השנתית של רד-האט, שבשל משבר הקורונה נערכה באופן וירטואלי. לפני כשנה וחצי יבמ רכשה את רד-האט בעסקת ענק, בסכום של 34 מיליארד דולר, שהעצימה את יבמ, שהיא ממילא חברת ענק ותיקה, וצירפה את רד-האט לענק הכחול.

"רד-האט ייחודית ביכולת לקחת חדשנות פתוחה ולספק אותה ללקוחות באופן בטוח ומאובטח. היא יכולה לספק את החדשנות הפתוחה יחד עם פורטפוליו הטכנולוגיות והיכולות של יבמ", אמר וויטהרסט לקהל צופיו.

בתשובה לשאלת קורמייר על עצמאות רד-האט וחשיבותה ליבמ, ציין וויטהרסט: "חזון הענן ההיברידי הפתוח משותף לשתי החברות עוד לפני הרכישה. הנושא היה תמיד הרצון של רד-האט לעבוד עם כל האקו-סיסטם, אם בפיתוח ואם בעבודה עסקית עם שותפים. רד-האט יכולה ליהנות מהגודל של יבמ, כשיש לה את ההבטחה שתוכל לעבוד עם כל חברה, כולל המתחרים של יבמ, בלי קונפליקט כלשהו. יבמ תומכת בעצמאיותה של רד-האט".

קורמייר התייחס לפעילות רד-האט במהלך משבר הקורונה: "יש לקורונה השפעה גדולה על עסקים ועובדים בכל החברות, אך לעובדי רד-האט עבודה מרחוק היא נוהג רגיל. 25%-30% מהמהנדסים שלנו עובדים כך כל השנה. מכל מקום, פיתוח המוצרים לא נפגע ומבחינת קו המוצרים, אנחנו עומדים במפת הדרכים שלנו. בקשר עם הלקוחות, אנחנו עובדים עם כל חברות הפורצ'ן 100 ועוזרים להן לשמור על פעילותן. אנחנו מאורגנים לכך, וגם לתמיכה בלקוחותינו האחרים ברחבי העולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים