אפקט הקורונה: בנק לאומי אוסר ישיבות של יותר מחמישה אנשים

בהודעת הבנק נאמר כי במידה שנדרש מספר משתתפים גבוה יותר, ניתן להמיר את הפגישה לטלפון או לסקייפ ● כמו כן הודיע בל"ל כי הוא דורש יציאה לבידוד לכל עובד שלו ששב מחו"ל, מבלי לפרט מאין

סטארט-אפים בהיי-טק העלו מגוון פתרונות לסיוע בעיתות המגיפה. קורונה. אילוסטרציה: BigStock

השפעת הקורונה על הפעילות במשק עולה מדרגה. בנק לאומי הוציא הבוקר הודעה לעובדיו כי החל מהיום חל איסור על כלל העובדים לקיים ישיבות שבהן יקחו חלק יותר מחמישה משתתפים. בהודעה נאמר כי במידה שנדרש מספר משתתפים גבוה יותר, ניתן להמיר את הפגישה לטלפון או לסקייפ.

במכתב שהופץ לעובדי החברה הועלו ההנחיות הבאות – עובדים ששבו מחו"ל עד ל-28.2 מתבקשים להישאר בבית במשך שבועיים, אם הם עובדים במתחמים מסוימים שפורטו כמתחמים: מרכז בנקאות ראשל"צ וירושלים, יחידות לאומי טכנולוגיות בבניין קש"ב ישן ובבנייני גלובל, ויחידות התפעול בבניין גלובל ובבניין M2.

 "כל עובד אשר עובד בבניינים אלו וחוזר לארץ, נדרש לדווח למנהל שלו ולמשאבי אנוש ותמצא לו אופציה של עבודה מרחוק", נאמר בהודעה.

בנק לאומי. צילום: BigStock

בנק לאומי. צילום: BigStock

כמו כן הורתה הנהלת הבנק לבטל את כל ההתכנסויות והלקוחות עד לשבוע הבא, ה-15.3, כולל פעילות למדיה ופיתוח במרכזי ההדרכה, למעט קורסים שיוגדרו כחיוניים. בנוסף, הבנק אוסר על עובדיו לצאת לחו"ל, למעט מקרים דחופים שיאושרו על ידי הנהלת בל"ל.

"הנהלת הבנק הסבירה את הצעדים בעקבות הודעה של ארגון הבריאות העולמי על הקורונה כמגיפה עולמית, והצעדים ננקטים על פי ההנחיות לארגונים פיננסיים, שמוגדרים כחיוניים במשק", צוין בהודעה. "בנוסף החלטנו לנקוט משנה זהירות, מעבר להוראות משרד הבריאות, כדי להבטיח היערכות חכמה ואחראית לשמירה על בריאותנו".

השפעה נוספת של הקורונה: חברת STKI, בראשותו של ג'ימי שוורצקופף, הודיעה היום ללקוחותיה כי היא דוחה את הכנס השנתי המסורתי שלה, הנערך כל שנה בחודש מרץ.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים