האם מנויי יוטיוב פרימיום יקבלו חברות בערוץ בחינם?

ההצעה אמורה לספק פיתוי למשתמשים להצטרף לפרימיום ותחרות יותר דומיננטית לשירות המקביל, טוויץ' של אמזון פריים

יוטיוב פרימיום

חברת גוגל, הבעלים של יוטיוב, חשפה בחודשים האחרונים תשורות שונות שמטרתן לפתות משתמשים לאמץ את גרסת הפרימיום בתשלום של הפלטפורמה להזרמת וצריכת תכני וידיאו. בין הצ'ופרים שהחברה הציעה עד כה נכללו למשל: גישה חינמית ל-Google Home Minis למנויי פרימיום, שהוצעה באוקטובר האחרון, או הצעה בדמות גישה חינמית ל-YouTube TV לחודש אחרי שלושה חודשי חברות בפרימיום.

כעת, על פי הדיווחים – בעוד מהלך שאם הוא נכון הרי שהוא מהווה עוד צעד בדרך להפוך את YouTube Premium לאטרקטיבי יותר – גוגל בוחנת הענקת צ'ופר בדמות חברות בערוצים בחינם למשך חודשיים למנויי פרימיום, כך על פי 9to5Google.

בשגרה, חברות בערוצים מהווה דרך להפוך לחלק ממועדון מנויים בלעדי לערוץ ספציפי, והדבר עולה כסף. החברים המשלמים זכאים למגוון הטבות הכולל תגים, אמוג'ים, סרטונים בלעדיים ועוד. התשלומים עבור התענוג מתחיל מ-4.99 דולר לחודש, ויכול לטפס, כך שהענקת חודשיים חינמיים בעבור הדבר היא בהחלט פיתוי.

על פי הדיווחים, האפשרות להענקת חברות בערוץ בחינם נבדקת כבר בעבור מנויי פרימיום באזורים שונים. משתמשים דיווחו כי במהלך הגלישה ביוטיוב ראו פרסומים שמעבירים אותם לדף אשר בו הם מתבקשים לבחור את ההצעה החינמית שמתאימה להם בחודש הנוכחי.

למרות שההצעות נראות רציניות, משתמשים דיווחו בפורום התמיכה של יוטיוב כי חברות חודשית בחינם למנויי הפרימיום עדיין אינה עובדת נכון לעכשיו, ואפשר שהפיצ'ר לא ממש הושלם.

באופן מעניין, הצעה דומה זמינה כבר למנויי שירות אמזון פריים טוויץ' – Twitch הוא אתר אינטרנט המהווה פלטפורמה לסטרימינג בלייב, בדומה ליוטיוב – ולכן הגיוני שגוגל תנסה להתחרות בהצעה של אמזון עם הצעה דומה משל עצמה.

גוגל לא הגיבה לדיווחים בנושא.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים