מי החברות שעלו לגמר בתחרות הסטארט-אפים בתחום הביטוח?

הסטארט-אפים הישראליים וום, נוירוטק סולושנס ופלאנט-ווצ'רס נבחרו לגמר תחרות Insuring The Future ● התחרות היא ביוזמת חטיבת הטכנולוגיות של חברת הביטוח הראל בשיתוף ענקית הביטוח היפנית טוקיו מרין

צוות השופטים, מימין לשמאל: מישל סיבוני, יואב מנור, טקאיומי סומי, ניב רז, יאיר המבורגר, קנדל ג'ונס, טל חן, אייל אפרת. צילום: תומר פולטין

שלוש חברות סטארט-אפ ישראליות עלו לשלב הגמר של תחרות Insuring The Future שערכה חטיבת הטכנולוגיות של חברת הביטוח הראל בשיתוף ענקית הביטוח היפנית טוקיו מרין. חברה זו חתמה בשנה שעברה על הסכם שת"פ אסטרטגי במטרה לאתר חברות ישראליות בתחום הביטוח, לחשוף אותן ליפנים ולשתף איתם פעולה, הן ברמה המקומית והן ברמה הבינלאומית.

לתחרות ניגשו כמה עשרות סטארט-אפים בעלי פתרונות ייחודיים, שישה מתוכם הוצגו בפני ועדה שכללה את השופטים הבאים: קנדל ג'ונס – מנכ"לית חברת ProAg; טקאיומי סומי – ראש מחלקת החדשנות בטוקיו מרין; עמי בן ארוש – ראש אגף טכנולוגיות דיגיטל בחטיבה הטכנולוגית של קבוצת הראל ביטוח ופיננסים; גיא הרמלין – מנהל השקעות אלטרנטיביות בקבוצת הראל ביטוח ופיננסים; פיונה דרמון – שותפה בכירה ב-JVP; טל חן – שותף בדלויט.

הסטארט-אפים שנבחרו הם: וום, נוירוטק סולושנס ופלאנט-ווצ'רס.

Neurotech Solutions היא חברת סטארט-אפ פסיכולוגית-רפואית. החברה ששיתפה פעולה עם מומחים מאוניברסיטאות ובתי חולים כדי לפתח את כלי המוקסו (MOXO) המבוסס על בינה מלאכותית. באמצעות הכלי ניתן ליצור פרופיל מדויק המאבחן בעיית קשב עבור נבדקים בין הגילאים 6 ל-80. החברה מכרה מעל ל-250,000 מבדקים ברחבי העולם, ופורסמה ביותר מ-11 כתבי עת קליניים. החברה הוקמה בשנת 2008 על ידי ניר יכין ומעסיקה כיום כשמונה עובדים.

VOOM מציעה פלטפורמת ביטוח טכנולוגית מבוססת טלמטיקה על פי דרישה למוצרי ניידות מיוחדים, המיועדים להגן על המשתמשים בכל מה שהם רוכבים, טסים או מפליגים באמצעותו. לחברה משרדים בתל-אביב עם שלוחה בפאלו אלטו, והיא מהווה ברוקר ביטוח מורשה בכל 50 המדינות בארצות הברית. וום הוקמה בשנת 2016 על ידי תומר קאשי ומעסיקה 15 עובדים.

PlanetWatchers מעניקה פתרון תוכנת כשירות שנועד לעזור לארגונים, ממשלות וארגונים לא ממשלתיים לפקח על הנכסים הטבעיים שלהם במגזרים רבים. הטכנולוגיה הגיאו-מרחבית של החברה משלבת אלגוריתמים של למידת מכונה, תשתית ענן אלסטית וחיישני לוויין רב-מקומיים, בכדי לספק מערכת ניטור והתראה חזקה המספקת מידע קריטי לניהול נכסים בהיקפים גדולים בקנה מידה אזורי וגלובלי. חברת הסטארט-אפ הוקמה בשנת 2016 על ידי אריאל סמולייר ומעסיקה 11 עובדים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים