משתמשים סימנו שהחשבון מזויף – ושרון סטון סולקה מאפליקציית שידוכים

בינתיים הוחזרה כוכבת "אינסטינקט בסיסי", שכיום היא בת 61, לשירות ● המקרה העלה בעיקר שאלה אחת מהותית - למה סטון המפורסמת והיפהפייה צריכה לקושש דייטים באפליקציה?

שרון סטון בפברואר 2019. צילום: BigStock

חשבתם שרק אנחנו "פשוטי העם" פונים לעולם ההיכרויות אונליין בחיפוש אחרי דייטים ורומנטיקה? תחשבו שנית. שרון סטון, כוכבת "אינסטינקט בסיסי" הפרובוקטיבית וההורסת שהיא כיום בת 61, ניסתה לאחרונה למצוא אהבה בבאמבל – אפליקציה שמתאימה למשתמשיה שידוכים על סמך מיקום, ושמזכירה לא במעט את טינדר (עניין שכבר הביא אפילו לתביעה נגדה).

אלא שסטון הנחשקת נחסמה מהשירות במפתיע. מדוע? מכיוון שמשתמשים רבים במיוחד, וכנראה גם סקפטיים במיוחד, סימנו את חשבונה כמזויף.

"היי באמבל, האם זו אני שהורחקה?", כתבה סטון בחשבון הטוויטר שלה אתמול (ב') ותייגה את חשבון Bumble. "אל תסלקו אותי מהכוורת", המשיכה השחקנית, ששיתפה בציוץ צילום מסך המראה כיצד היא נעולה מפני השתתפות במירוץ הזיווגים של באמבל.

"בהחלט רוצים אותך בכוורת"

באמבל הבחינו בציוץ של סטון בתוך זמן קצר, והאפליקציה השיבה בזריזות את פרופיל ההיכרויות של השחקנית ההוליוודית לפעולה. "יכולה להיות רק סטון אחת", כתבו לה אנשי האפליקציה בצירוף אימוג'י של כתר. "נראה שהמשתמשים שלנו חשבו שאת טובה מדי כדי להיות אמיתית", הוסיפו הסבר למהלך. "דאגנו שלא תחסמי שוב. אנו מקווים כי כל אחד מהקהילה שלנו לוקח כמה שניות בכדי לאמת את הפרופיל שלו (קתרין טראמל מאינסטינקט בסיסי מקבלת כרטיס כניסה היום!)”, הבהירו אנשי הסושיאל של השירות.

קלייר או'קונור, מנהלת המערכת של באמבל, הצטרפה גם היא לשרשור בטוויטר וצייצה: "סמכי עלינו, אנחנו בהחלט רוצים אותך בכוורת. את יכול לחזור לבאמבל! תודה שאת איתנו ומקווה שתמצאי את המתוק שלך".


מאז הפרסום הפכה סטון, זוכת גלובוס הזהב וזוכת אמי, למושא של עיסוק נרחב יותר בשאלה מדוע היא (ונשים מפורסמות ויפהפיות אחרות כמותה) זקוקה בכלל לשירות שידוכים.

סטון – שהופיעה לאחרונה ב-Rolling Thunder Revue, סרטו החדש של מרטין סקורסזה על סיבוב ההופעות של בוב דילן – התחתנה פעמיים. נישואיה הראשונים היו למפיק מיכאל גרינבורג, ואחריו נישאה לעיתונאי פיל ברונשטיין, ממנו התגרשה ב-2004.

לפני מספר שנים סיפרה סטון בראיון ש"אף פעם לא מציעים לי לצאת". לפי התקשורת, אפשר כנראה לתלות את האשם בעצם היותה סלב, שכן מפורסמים הוליוודיים כמותה, ולעיתים גם כאלו פחות מפורסמים – בארץ, אומרים כי העובדה שהם נמצאים באור הזרקורים דווקא מקשה עליהם למצוא בני זוג.

"לא קל לסלבס פשוט לפגוש אנשים איכותיים בכוחות עצמם, מכיוון שהם מוקפים בעלוקות ובנצלנים ואנשים שאינם כנים", ציטט הניו יורק פוסט את איימי לורן, שדכנית ניו יורקית המתמחה בתחום הסלבריטאים. "נמאס להם לפגוש אנשים באותו ענף", היא הוסיפה.

ב-2018 התראיינה סטון ל-CBS והתייחסה להיעלמות שלה מהנוף ההוליוודי. "הייתי לבד", סיפרה. כשנשאלה על היכרויות ואהבה, היא הודתה שהיא מתקשה למצוא כאלו. "אם הייתי רוצה גבר בחיי זה היה בשביל שותפות. לא איזה 'סידור'. זו תהיה מערכת יחסים ממש", אמרה, אך הוסיפה ש"בכאלו די קשה להיתקל".

משתמשים ותיקים בבאמבל, טינדר גריינדר ושירותי הכרויות אחרים אולי יחלקו עליה שזו בדיוק הדרך הנכונה להשיג את מבוקשה, אבל מצד שני – מדובר בשרון סטון!

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים