דני וינטראוב מונה למנכ"ל קרן ההון סיכון פרוסיד

פרוסיד עוסקת מאז שנת 2000 בהשקעות בחברות טכנולוגיה בשלבים שונים של חייהן-מרמת ה"סיד" ועד לשלב הצמיחה, עם דגש על תחומי מדעי החיים ואנרגיות מתחדשות

דני וינטראוב, מנכ"ל קרן ההון סיכון פרוסיד. צילום: פרטייח"צ

דני וינטראוב (54) יעמוד בראש קרן פרוסיד, המתמחה בהשקעות בחברות טכנולוגיה בשלבי חייהן הראשונים, בתחומי מדעי החיים, אנרגיות מתחדשות תוכנה ועוד.

בין ההשקעות של ProSeed נמצאת חממת קפיטל נייצ'ר, חממה במיזמי טכנולוגיה בתחומי אנרגיות מתחדשות, בשותפות עם רפא"ל, אלביט, ביטוח ישיר ואחרים.

בין החברות הבולטות בהן השקיעה הקרן, ארליסנס – המפתחת ומשווקת מערכות לניטור מצבם הרפואי של חולים ללא צורך במגע עם הגוף, שגייסה עד כה כ-150 מיליון דולר; פרפקשן טכנולוגיות – העוסקת בתחום הרפואה האסתטית ומדיק ויז'ן – העוסקת בתחום ההדמיה לבדיקות CT ו-MRI.

בעבר שימש וינטראוב כמנכ"ל חברת ההשקעות הריאליות של בנק אגוד, כמנהל כספים בחברת הסטארט-אפ TeamWorks Technology. וכמנהל פיתוח עסקי בקרן Israel Venture Networks. כן שימש כדירקטור במספר רב של חברות ציבוריות, ממשלתיות ופרטיות.

קודם לכן, שימש כמנכ"ל עמותת דרך לוטן וכחבר הוועד המנהל של עמותת יחד מעבר למילים, העוסקת בהעצמת נשים יהודיות וערביות.

וינטראוב הוא בעל תואר .B.A בכלכלה ומדע המדינה, ותואר שני במנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

וינטראוב מסר בעקבות המינוי: "אני שמח מאוד להצטרף לקרן פרוסיד, שהיא קרן ותיקה ומוערכת באקו-סיסטם הישראלי. התקופה הקרובה תזמן הזדמנויות השקעה מעניינות ומגוונות לקרן, המתעתדת להרחיב את מניפת ההשקעות שלה, בהלימה לצרכים המתפתחים בעולם, זאת לצד המשך פעילות השקעה בתחומים בהם יש לנו ניסיון רב. אנו מזהים הזדמנויות השקעה רבות באקו-סיסטם, גם בחברות בשלות וגם בחברות צעירות יותר המבוססות על צוותים חזקים של יזמים מנוסים. אנו בוחנים השקעות חדשות כל הזמן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים