אואזיס תשדרג את תשתית אבטחת המידע במשרדי האחים עופר; ההיקף הכספי: חצי מיליון שקלים

הפרויקט יבוצע במשרדי האחים עופר בחיפה ובתל אביב ● בנוסף, תספק אואזיס שירותי ניהול רשת התקשורת של קבוצת עופר למשך שלוש שנים ● אבי לביא, המנמ"ר של קבוצת עופר, אמר ש-"הפתרון שנבחר הוא מערכות מגובות של Firewall והתקנת מערך ניהול מרכזי, שיאפשר ניהול מרכזי של תשתיות אבטחת המידע של הקבוצה, בשילוב עם SSV VPN של ג'וניפר, שהותקן בשני האתרים לפני מספר חודשים"

חברת אואזיס טכנולוגיות תקשורת תבצע פרויקט של שדרוג תשתיות אבטחת המידע במשרדיה של קבוצת האחים עופר בחיפה ובתל אביב. היקף הפרויקט מוערך ב-500 אלף שקלים.

מקבוצת עופר נמסר, כי פרופיל ההשקעות של החברה, הכולל עשרות חברות בתחומי ההיי-טק, תקשורת, מדעי החיים, תחבורה, ספנות ועוד, מחייב רשת תקשורת מורכבת המשלבת בין יכולת נגישות מרבית למידע לבין אבטחה גבוהה.

במקביל להתקנת מערכות אבטחת המידע, תספק אואזיס טכנולוגיות תקשורת שירותי ניהול רשת התקשורת של קבוצת עופר למשך שלוש שנים.

אבי לביא, מנהל מערכות המידע בקבוצת עופר, אמר, כי "לקבוצת עופר שני אתרים מרכזיים, בתל אביב ובחיפה. פנינו לאואזיס על מנת לשדרג את תשתיות אבטחת המידע לפתרונות מתקדמים, ובחנו את יכולותיה בחינה מקיפה. הפתרון שנבחר הוא מערכות מגובות של Firewall והתקנת מערך ניהול מרכזי (NSM), שיאפשר ניהול מרכזי של תשתיות אבטחת המידע של הקבוצה, בשילוב עם SSV VPN של ג'וניפר (Juniper), שהותקן בשני האתרים לפני מספר חודשים".

לדברי חן רג'ואן-רוזן, מנכ"ל אואזיס, "הפתרון הטכנולוגי שנבחר אחרי הניתוח שביצעו מהנדסי אואזיס טכנולוגיות תקשורת מורכב מ-Firewall ממשפחת ה- SRX של ג'וניפר בחיפה ובתל אביב וזאת בנוסף למערך הגישה מרחוק ומערך ההצפנה מבוסס OTP של חברת Vasco. באתר בחיפה הותקנה מערכת ניהול מרכזית של ג'וניפר, שתשמש לניהול מרכזי של מערך ה-Firewall והחיבור מרחוק".

קבוצת עופר היא קבוצת אחזקות רב לאומית המנהלת עסקים בהיקף מיליארדי דולרים בכל רחבי העולם ומחזיקה באחזקות בחברות מובילות ברחבי העולם. בין השקעותיה המרכזיות של קבוצת עופר נמצאות חברת צים, בתי הזיקוק, חברת המכוניות החשמליות בטר פלייס, כימיקלים לישראל, זכיינית ערוץ 2 רשת ועשרות חברות נוספות ברחבי העולם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים