"ארגונים נדרשים לשינוי בתפישת ה-IT שלהם"

"לכן, נט-אפ עברה שינוי – מחברת אחסון לחברה לניהול מידע", כך אמר שלומי פרייס, מנכ"ל הסניף הישראלי של ענקית ניהול הנתונים ● פרייס הרחיב על המהפך התפישתי וטכנולוגי בכנס לקוחות בכירים של החברה אמש (א')

"בשל השינויים הטכנולוגיים השונים, ובעיקר הקצב שלהם, ארגונים נדרשים לשינוי בתפישת ה-IT, כזו שתניב ערך לעסק. בעבר הנתונים היו חלק אחד, רכיב על גבי מערכות ה-IT. כיום, הנתונים בארגונים הם העיקר. לכן, נט-אפ עברה שינוי – מחברת אחסון לחברה לניהול מידע. בדרך זו היכולת שלנו לסייע לארגונים – גדלה", כך אמר שלומי פרייס, מנכ"ל נט-אפ ישראל.

פרייס דיבר בפתח כנס לקוחות בכירים שערך הסניף הישראלי של ענקית ניהול הנתונים. הערב, בהפקת אנשים ומחשבים, התקיים אמש (א') באולם טראסק בתל אביב, והנחה אותו גיא רחמים, מנהל טכנולוגי בחברה.

לדברי פרייס, "נט-אפ השלימה מהפך תפישתי וטכנולוגי אותו ערכה בשנים האחרונות. היא הפכה מחברת אחסון לחברת ניהול מידע. זה לא שחדלנו לעסוק בחומרה, אולם כיום אנו מציעים לארגונים פתרון בכל צורה שהיא: בענן, פתרון מבוסס תוכנה, בצורה של רכיב, התקן (אפליינס), או במסגרת תשתיות משולבות עמוק, Hyper Converged".

"המטרה", אמר פרייס, "היא לסייע ללקוחות הארגוניים לנצל את המידע שלהם ולהפיק ממנו יותר. אנו מסייעים בשמירת המידע, גיבוי והגנה עליו, ובשינוע המידע בין העננים השונים".

פרייס סיכם באומרו כי "נט-אפ מובילה את השוק בישראל עם פתרונות לניהול נתונים. על פי IDC, אנו עושים זאת רבעון רביעי ברציפות, עם נתח כולל של 49% מהשוק, עם 64% משוק האחסון מבוסס פלאש, ו-42% מהאחסון מבוסס SAN. אנו נותנים מענה לאתגרים החדשים, עם יכולות לניהול המידע במקומות שונים, עם יכולות לפעול בקצבים מהירים יותר, עם יותר ביצועים, יכולות וגמישות – בפחות כסף".

"נותנים ללקוח הארגוני לבחור מה הוא עושה עם המידע והיכן"

רחמים אמר כי "מטרתנו היא 'להוריד לעם' את מארג הנתונים, Data Fabric, החזון שלנו לפיתוח ולשמירה של הנתונים בארגונים מכל הסוגים. זאת, כי הנתונים והמידע כיום הם במרכז העשייה המחשובית, ולא משנה על איזו אפליקציה הם נמצאים".

"אנו", אמר רחמים, "נותנים ללקוח הארגוני לבחור מה הוא עושה עם המידע והיכן: ברצותו, ישמור אותו בדטה סנטר שלו, וברצותו, יעבירו לכל ענן ציבורי. בכל מקום נספק לו שירותים סביב הנתונים, ניתוח, אינטגרציה של נתונים להיפרוויזורים ולתשתיות המחשוב – והכל תחת מעטפת הגנה על הנתונים".

גיא רחמים, מנהל טכנולוגי, נט-אפ. צילום: ניב קנטור

גיא רחמים, מנהל טכנולוגי, נט-אפ. צילום: ניב קנטור

"פתרון ה-HCI, תשתית מחשוב היברידית של נט-אפ", אמר רחמים, "מספק לארגונים מכל הגדלים את הביטחון לאחד בקלות את כל עומסי העבודה, להתרחב בדרכים שלא ידרשו הגדלת משאבים, וכן את הביצועים הדרושים ליישומים של הדור הבא. זאת, לצד יכולת של הקצאה וניהול מחזור חיי האפליקציה – על גבי קוברנטיס".

רחמים סיים באומרו כי "כך, ללקוח הארגוני יש חופש בחירה: לערוך חידוש לאפליקציות הקיימות עם עננים ציבורים, או לפתח אפליקציות טבעיות לענן (Cloud Native) ולבחור היכן ליישם אותן. זאת, לצד תמיכה בעולמות החדשים של DevOps, בינה מלאכותית ומחשוב עתיר ביצועים. אימוץ התפישה נמצא בתחילתו ואני מעריך כי הוא יתפוס תאוצה בשנתיים הבאות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים