אירוספייק תקים מרכז מו"פ בישראל בהשקעה של מיליונים

עיקר הפעילות של סניף המחקר והפיתוח המקומי תתמקד בצד הקליינט, ובחיבוריות של בסיס הנתונים למערכות אחרות ב-IT הארגוני ● ב-2020 צפויה החברה לגייס כעשרה מפתחים למרכז ובשנים לאחר מכן - עשרות מפתחים נוספים

עמי אהרונוביץ, מנהל פעילות אירוספייק ישראל. צילום: עזרא לוי

אירוספייק תקים מרכז מו"פ בישראל, בהשקעה של מיליוני שקלים, כך נודע לאנשים ומחשבים.

החברה הוקמה ב-2009 על ידי שריני שרינוואסן, דוקטור למדעי המחשב, ובריאן בולקובסקי, מומחה אחסון. בסיס הנתונים שהחברה פיתחה מספק לארגונים יכולת לטפל בנתונים במהירות וביעילות ועם יכולת גידול רבה.

בסיס הנתונים של החברה הוא מסוג NoSQL, אשר מטפל בתעבורות נתונים גדולות מאד, בהשהייה נמוכה, עם אמינות מוחלטת ובמהירות של פחות מאלפית שנייה לפעולה. הוא מבוסס על ארכיטקטורה היברידית, בה משולבים זיכרון ה-RAM והאחסון שעובדים יחד, ומספקים יעילות רבה יותר של טרנזקציות על כל מכונה. השימוש בבסיס הנתונים של אירוספייק מביא להפחתת מספר השרתים בדטה סנטר בין עד פי 6 לפי 10. הטכנולוגיה שפותחה מעניקה יכולת לקצב גבוה במיוחד של קריאה או כתיבת נתונים, בקצבים של מאות אלפים ואפילו מיליונים בשנייה, IOPS, וזאת תוך שימוש בכמות שרתים קטנה במיוחד, המאפשרת חיסכון מהותי ומפחיתה את עלויות ה-IT.

את הסניף הישראלי של החברה מנהל עמי אהרונוביץ. מאז נפתחה פעילות החברה בארץ, לפני שנתיים וחצי, יש לה כבר עשרות לקוחות, ביניהם סייבריזן, פלייטיקה, איירון סורס, נילסן ואפ-פלייר.

ביוני השנה ביקר בארץ ג'ון דילן, מנכ"ל אירוספייק, נפגש עם לקוחות מקומיים והתרשם מפעילות הסניף הישראלי של החברה. באחרונה גייסה החברה 32 מיליון דולרים, סכום השווה להיקף הגיוסים שלה בארבעה סבבי גיוס שנערכו מאז הקמתה. במסגרת רצונה של החברה להתרחב, הוחלט על כמה פעולות שיווק ומכירות, ולצידן, על הקמת מרכז מו"פ בישראל.

עיקר הפעילות של סניף המחקר והפיתוח המקומי תתמקד בצד הקליינט, ובחיבוריות של בסיס הנתונים למערכות אחרות ב-IT הארגוני, דוגמת האדופ, ספארק ובסיסי נתונים נוספים. ב-2020 צפויה החברה לגייס כעשרה מפתחים למרכז המו"פ בישראל ובשנים לאחר מכן, עשרות מפתחים נוספים. מרכז המו"פ יהיה כפוף לקבוצת הפיתוח העולמי של החברה בקליפורניה ויישב לצד פעילות המכירות והשיווק של הסניף הישראלי.

אנדרו גודינג, סמנכ"ל הפיתוח העולמי, יגיע ארצה החודש, ייפגש עם קהילת המפתחים בישראל ויעמוד מקרוב על ההיערכות לפתיחת מרכז המו"פ המקומי של החברה.

דילון, המנכ"ל, אמר כי "פתיחת מרכז המו"פ של החברה בארץ היא חלק ממהלך אסטרטגי שאנו עושים, להעמקת טביעת האצבע שלנו בשווקים שונים בעולם. אירוספייק מעריכה את השוק הישראלי, ומאבחנת אותו כמאמץ מוקדם של טכנולוגיות חדשות, מה שמתאים לנו ככפפה ליד. ההחלטה להקים את מרכז המו"פ פה נבעה מההכרה בייחודיות של אנשי הפיתוח המקומיים, ומיכולתם לתרום לנו יכולות אלה, לטובת שיפור השירות והמוצרים שלנו. נמשיך להשקיע בישראל, הן במו"פ, והן בהגדלת גוף המכירות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים