טינדר תזהיר תיירים גאים כשקיום יחסים בין להט"ב אסור במדינה

האפליקציה מבוססת המיקום הודיעה שתזהיר את משתמשיה חברי הקהילה הגאה אם הגיעו למדינה שבה קשרים מהסוג אינם חוקיים - מצב שקיים כיום, על אף שהשנה היא 2019, בלא פחות מ-70 ארצות

שומרת על להט"בים. טינדר. אילוסטרציה: דולגצ'וב, BigStock

במאמץ לסייע לתיירים מקהילת הלהט"ב+ בהגיעם לחו"ל, השיקה אפליקציית טינדר תכונה חדשה המכונה "אזהרת מסע" (Traveler Alert) שתתריע בפני משתמשים על איסור קיום יחסים להט"ביים בלמעלה מ-70 מדינות, כמו למשל איראן וערב הסעודית, שבהן קיימת עדיין חקיקה שמפלה את הקהילה.

על פי הצהרה של טינדר משבוע שעבר (ג'), התכונה החדשה של Traveller Alert היא שיתוף פעולה בין אפליקציית ההיכרויות מבוססת המיקום, לקבוצת זכויות האדם ILGA World. באמצעות נתוני הארגון, ועל בסיס ממצאי הדו"ח האחרון שלו בנושא הומופוביה בחסות המדינה, טינדר יכולה לשלוח למשתמשים התראות וטיפים בנושא בטיחות והימנעות מהסתבכות עם רשויות החוק, בהתבסס ביעד נסיעתם.

טינדר. צילום אילוסטרציה: אסקיי לים, BigStock

טינדר. צילום אילוסטרציה: אסקיי לים, BigStock

כמובן שאמצעי הזהירות נועד בהגדרתו על מנת לגונן על המשתמשים בני הקהילה הגאה מפני הונאות או מאנשים שיכולים לזהות אותם דרך האפליקציה ולהזיק להם.

אזהרת המסע תופיע כאשר משתמשים הגיעו למדינה שמפלה את מי שמוגדר כלהט"ב+, או משתמש בתכונת Passport של האפליקציה בכדי לאתר דייט עם אנשים ברחבי העולם. משתמשים שמזדהים כהומואים, לסביות, טראנסים ועוד באפליקציה יוסתרו אוטומטית ביישום Tinder במדינות אלה, כאמצעי בטיחות. 

המשתמשים רשאים לבחור להעלות בכל זאת את הפרופיל שלהם, אם ירצו בכך, אבל הנטייה המינית שלהם וזהותם המגדרית לא יופיעו באפליקציה עד שלא יעזבו את האזור. מי שיקבלו את ההתראה יוכלו ללמוד עוד על הדברים וההשלכות במדינה המסוימת שאליה הגיעו באמצעות קישור לאתר ILGA World שיצורף לה. 

הפיצ'ר החדש ייכנס לפעולה הן במכשירי iOS והן באנדרואיד במהלך הימים הקרובים, כך נמסר בהודעה של טינדר.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים