"נכפיל את מצבת כוח האדם של נוטניקס בישראל"

"בשל הגידול הצפוי בעולם ה-HCI, אנו גדלים בקצב מטורף של 50% משנה לשנה", אמר ניר הולנדר, מנהל פעילות נוטניקס ישראל

ניר הולנדר, מנכ"ל נוטניקס ישראל. צילום: ניב קנטור

"בשל הגידול הצפוי בעולם ה-HCI, אנו גדלים בקצב מטורף של 50% משנה לשנה. בשל כך, נכפיל פי 2 את כוח האדם שלנו בסניף הישראלי", כך אמר ניר הולנדר, מנהל פעילות נוטניקס ישראל.

הולנדר דיבר בפתח מפגש בכירים מהמגזר הפיננסי שערך הסניף הישראלי של נוטניקס. המפגש, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך ביום ה' האחרון באולם קופולה בתל אביב.

לדברי הולנדר, "שוק ה-HCI, תשתיות המשולבות באופן עמוק, צפוי לגדול ב-400% בתוך שנה וחצי ולעמוד על עשרה מיליארד דולרים. זאת, בעוד שווקי האחסון והווירטואליזציה, יקטנו. לפי גרטנר, נוטניקס אוחזת בנתח שוק של 51%". לדבריו, "אנו מספקים לארגונים שלוש שכבות מחשוב בערימה. שינינו את השיח, עם דטה סנטר מוגדר תוכנה ועם ערימת IT מלאה, עם מענה לעולמות ה-NAS, וירטואליזציה, מיקרו-סגמנטציה וקונטיינרים. גם כשאנחנו מוכרים חומרה היא אגנוסטית לחלוטין".

הולנדר ציין כי "אנו מספקים ניראות למנהלי בסיסי נתונים ויכולת לפעול בעולם היברידי, עם סביבת מחשוב שאפשר לתפעל בצורה פשוטה, עם פתרון מוכלל ובלא נעילה על ידי ספקיות מחשוב".

"התחלנו בעולם ה-HCI", אמר, "ומשם התפתחנו וכיום אנו מספקים פתרונות דטה סנטר מוגדר תוכנה – מקצה לקצה, עם מיכון ניהול בסיסי הנתונים, וירטואליזציה, ניהול קונטיינרים ועוד". הוא סיים באומרו כי "כדי להתמודד עם הגידול שלנו, אנו עושים לעצמנו 'קפיצת גדילה' כדי להתקדם. אנו משקיעים המון בהגדלת הצוות, כמו גם בשותפים ובשווק. ככל שנצמח – נשקיע יותר".

 

גדי דודיאן, סמנכ''ל בכיר ומנהל אגף מחשב וטכנולוגיה בבנק יהב. צילום: ניב קנטור

גדי דודיאן, סמנכ"ל בכיר ומנהל אגף מחשב וטכנולוגיה בבנק יהב. צילום: ניב קנטור

"אין לנו מקום לטעות"

גדי דודיאן, סמנכ"ל בכיר ומנהל אגף מחשב וטכנולוגיה בבנק יהב, הציג סיפור לקוח. הבנק, אמר, "הוא בנק קמעונאי, ולו 350,000 אלף לקוחות, עם 60 סניפים, ונמצא במגמת גידול והתפתחות".

"עלינו לאויר לפני שנתיים וחצי", אמר דודיאן, "לאחר פרויקט החלפת מערכות ליבה, מבוססות TCS מקבוצת טאטא. הפרויקט כלל מאות תתי- פרויקטים, ונבחר לפרוייקט הפיננסי המורכב בעולם – על ידי כמה גורמים בינלאומיים נבחרים. בשיא הפרויקט היו מעורבים בו כאלף עובדים – בארץ ובהודו. הפרויקט עמד בלוחות הזמנים, בתקציב ובתכולה שהוגדרה".

"בשל הפרויקט", ציין, "התנתקנו ממערכות ה-IT של בנק הפועלים. בנינו מערכות חדשניות על גבי תשתית פתוחה ומתקדמת. הפרויקט והמהלכים שהבנק הוביל ומוביל, כבר מראים את אותותיהם בתוצאות העסקיות". בעקבות הפרויקט זכה גדי דודיאן בפרס ה-100CIO היוקרתי ונבחר לאחר ממאה מנהלי המחשוב והטכנולוגיה הטובים בעולם לשנת 2018.

"ה'רומן' שלנו עם נוטניקס החל לפני 3 שנים", אמר דודיאן, "אני ואנשי צוותי הצגנו בפני הנהלת החברה את הפרויקט המורכב שערכנו. הם הציגו את הפתרון שלהם, ראינו שיש פה משהו מאד מעניין, ובדקנו את הנושא באופן מעמיק. אנו בנק בסדר גודל בינוני – אין לנו מקום לטעות".

לדברי דודיאן, "החלטנו להחליף את התשתית של המערכת עליה מושתת מערכת ספלאנק – בזו של נוטניקס. ראינו כי טוב: הביצועים השתפרו ב-60% וההטמעה ארכה כשבוע. אנשי התשתיות לא נדרשו כמעט לגעת במערכות. המשכנו איתם לפרויקט נוסף, המסתיים בימים אלה. הטמענו פרוייקט סיטריקס לכ-1,000 משתמשים המבוסס, גם הוא – על תשתית של נוטניקס. התקנת התשתית ארכה כשלשה שבועות סך הכל".

"בתחילת השנה", סיכם, "בחרנו להחליף את המרכזיה ששירתה את הבנק במשך שני עשורים וגם בפרויקט זה נוטניקס הייתה מעורבת. היתרונות המובהקים שאנחנו מודדים הם גמישות תפעולית, שרידות מיטבית, יעילות (רישוי ותשומות ניהול), ויכולת ניהול מינימליסטיות בתפעול השוטף".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים