גלעד רבינוביץ מונה למנכ"ל קבוצת SQLink

רבינוביץ בעל עבר ניהולי עשיר בענף ה-IT המקומי, מונה למנכ''ל הקבוצה ● מחליף בתפקיד את תמיר גורן, ששימש כמנכ''ל מאז הקמתה, בשנת 1994

גלעד רבינוביץ, מנכ''ל קבוצת אסקיולינק. צילום: יח"צ

לאחר 25 שנים מונה מנכ"ל חדש לקבוצת SQLink: גלעד רבינוביץ, בעל עבר ניהולי עשיר בענף ה-IT המקומי, מונה למנכ"ל הקבוצה, כך נודע לאנשים ומחשבים.

רבינוביץ החליף בתפקיד את תמיר גורן, ששימש כמנכ"ל מאז הקמתה, בשנת 1994. גורן ימשיך בחברה כיו"ר פעיל ויוביל מהלכים של רכישות חדשות, פעילות הקבוצה בחו"ל וליווי חברות הסטארט-אפ שבבעלות הקבוצה.

רבינוביץ שירת בצבא קבע כעשר שנים וסיים את שירותו בדרגת רב-סרן. הוא בוגר תואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת בר אילן ותואר שני בלימודי ארץ ישראל מאוניברסיטת חיפה. בעברו היה רבינוביץ מנכ"ל קבוצת מלם, מנכ"ל EDS ישראל, מנכ"ל החברה לאוטומציה, יו"ר רשת אייס קנה ובנה, מנכ"ל נטוויז'ן ומנכ"ל אלעד מערכות. בנוסף, שימש רבינוביץ חמש עשרה שנים בהתנדבות, כסגן ראש מועצת שוהם ומחזיק תיק החינוך במועצה.

SQLink מונה יותר מ-2,000 עובדים, מומחים ויועצים מכל תחומי ה-IT, ופועלת בכמה מעולמות המחשוב: שירותי תשתית, ניהול פרויקטי אינטגרציה מורכבים, פתרונות תוכנה, ייצוג ושיווק של מוצרי תוכנה, בדיקות, דיגיטל, שירותי הדרכה והטמעה, מיקור חוץ וייעוץ אוף שור. לקבוצה מאות לקוחות מכלל מגזרי המשק והיא דורגה על ידי BDI כאחת מעשר חברות ה-IT הישראליות שהכי כדאי לעבוד בהן וכזו שהכי כדאי לעבוד בה, מתוך חברות ה-IT המקומיות (שאינן חברות בין-לאומיות). עוד דורגה הקבוצה ברשימות FAST 50 של Deloitte & Touche בישראל ו-FAST 500 של דלויט העולמית.

"מביא עמו ניסיון, ידע ויכולות ניהול אשר יסייעו בהמשך מיצוב קבוצת SQLink"

רבינוביץ אמר כי "לאחר ניהול רב שנים של חברות IT מובילות, קיבלתי עלי את האתגר להוביל את קבוצת SQLink – להתמודדות עם השינויים החלים בעולם ה-IT והאתגרים העסקיים הנובעים מכך. זיהיתי בחברהDNA ייחודי, של עובדים מקצועיים בעלי נחישות ואמביציה, המבקשים לקדם את החברה ומביאים אותה לשיאים חדשים שוב ושוב. צוות חזק כזה, בשילוב אסטרטגיה מנצחת, הוא כוח עסקי משמעותי ביותר. יחד נמשיך לבסס את הצלחתה של SQLink בזירות השונות".

גורן אמר כי "גלעד מביא עמו ניסיון, ידע ויכולות ניהול אשר יסייעו בהמשך מיצוב קבוצת SQLink כמובילת שוק בתחום התוכנה וה-IT, וכחברה המספקת מעטפת של פתרונות ושירותים חדשניים ללקוחותיה. באחרונה הצטרפה לקבוצה אופיסופט, המתמחה בעולמות ה-BI והנתונים. גלעד יפעל להרחיב את פעילות הקבוצה בתחומים אלה, כמו גם בעולמות תוכן חדשים".

תגובות

(5)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אלקלעע מירה

    גלעד,מאחלת לך בהצלחה (הזקן מיותר)

  2. עמק איילון

    ראש המועצה החדש של שוהם עשה לו בית ספר, אבל שיהיה לו בהצלחה

  3. טוני

    אין ספק שעם גלעד sqlink תגיע לשיאים חדשים, בהצלחה!

  4. לילך

    מזל טוב גלעד. SQLink מזל טוב על בחירה משובחת ביותר. בהצלחה!

אירועים קרובים