"הנהלות מבינות את חשיבות המסע לדיגיטל – אבל היישום לוקה בחסר"

כך, למשל, "טרנספורמציית התהליכים התפעוליים זוכה לחשיפה מעטה, למרות חשיבותה הרבה, על אף שארגון לא יכול להפוך לחכם ואוטומטי ללא התהליכים האלה", אמר ירון פלד, שותף מנהל ב-BDO Consulting

ירון פלד, שותף מנהל ב-BDO Consulting. צילום: ניב קנטור

"קיימת בהנהלות של ארגונים, בפרט בגדולים ובינוניים, רמה גבוהה של מודעות ומחויבות של ההנהלה לדיגיטל ולטרנספורמציה הדיגיטלית, אבל היישום עדיין לא משביעת רצון", אמר ירון פלד, שותף מנהל ב-BDO Consulting.

פלד פתח את כנס IT Top Stars, שנערך ביום ב' האחרון. הכנס התקיים באולם האירועים LAGO בראשון לציון, בהנחייתו ובהנחיית פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים.

לדברי פלד, "טרנספורמציית התהליכים התפעוליים זוכה לחשיפה מעטה, למרות חשיבותה הרבה. ארגון לא יכול להפוך לחכם ואוטומטי ללא התהליכים האלה, שגם תורמים לרווחיות שלו".

הוא ציין כי "העידן הדיגיטלי, שתחילתו עוד בשנות ה-70', הביא אתו שינויים רבים – מהטרנספורמציה הדיגיטלית ועד למציאות המדומה והרבודה, האינטרנט של הדברים, הרובוטיקה ועוד. טכנולוגיות אלה ואחרות משנות משמעותית את הדרך שבה ארגונים עושים עסקים ומחייבות כל ארגון להבין כיצד הוא הופך לדיגיטלי".

הרובוטים מגיעים לבית המלון

דובר נוסף באירוע היה דניאל פלד, סמנכ"ל שותפים בקריון, שדיבר על האוטומציה ואמר שהיא "מעגל אחד שלם – מלמצוא את השינוי הארגוני שייתן את היכולת לבצע אותה ועד לביצוע עצמו".

דניאל פלד, סמנכ"ל שותפים בקריון. צילום: רענן כהן

דניאל פלד, סמנכ"ל שותפים בקריון. צילום: רענן כהן

הוא הדגים ביצוע של אוטומציה עם מערכת זיהוי התהליכים (Process Discovery) של קריון. "בתחילה מגלים את תהליכי האוטומציה, אחר כך מחליטים מה לעשות ולבסוף מבצעים את האוטומציה למערכות ישנות וחדשות כאחד, תוך הפיכת החיבור ביניהן להרבה יותר מהיר מאשר לפני התהליך. זה מייעל את התהליכים ומביא לחיסכון כספי לארגון".

פלד ציין כי "ארגונים רבים עושים את האוטומציה בהדרגה – מתחילים מתהליכים קטנים ועוברים לתהליכים גדולים יותר".
כדוגמה לארגון שביצע מהלך נרחב של אוטומציה הוא נתן את רשת המלונות האמריקנית ווינדהאם, שלדבריו "התקדמה להיות לארגון דיגיטלי. הרשת ביצעה תהליך RPA (ר"ת Robotic Process Automation) וכיום עובדים במלונות שלה 10,000 רובוטים, במגוון תפקידים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים