בריטניה: המלכה אליזבת מחפשת מומחה/ית מדיה חברתית

בריטים שמסוגלים לצייץ כמו היו בני האצולה עצמם יכולים לנסות את מזלם ולהפוך להיות מומחה או מומחית המדיה החברתית בשירות הוד מלכותה

המלכה אליזבת. צילום: BigStock

מודעת דרושים חדשה מטעם ארמון בקינגהאם חשפה כי משפחת המלוכה של בריטניה מחפשת מישהו שיסייע לה לנהל את הנוכחות שלה אונליין, ולשמור את מעריציה הרבים מעודכנים עם כל מה שהמלכה, צאצאיה, בנות זוגם ונכדיה עשו או מתכוננים לעשות. מדובר על חיפושים אחרי מומחה סושיאל שאמור לייצג בכבוד ובהדר את המשפחה המלכותית בפייסבוק, באינסטגרם ובטוויטר, ואולי גם ברשתות חברתיות אחרות בעתיד.

במודעת הדרושים, שפורסמה באתר בית המלוכה ביום ו' האחרון, ושכותרתה "בואו לעבוד איתנו", הוסבר כי תפקיד המועמד או המועמדת יהיה למצוא "דרכים חדשות לשמור על נוכחות המלכה בעין הציבור ועל הבמה העולמית".

"בין אם תכסי/ה ביקור במדינה, טקס פרסים או טקס אירוסין מלכותי, את/ה תדאג/י לכך שהערוצים הדיגיטליים שלנו יעוררו עניין ויגיעו לטווח רחב של קהלים", נכתב כהסבר לדרישות התפקיד.

משפחת המלוכה מפעילה כבר שנים מספר חשבונות במדיה החברתית, אך מומחה הסושיאל אמור לייצג למעשה בעיקר את המלכה הקשישה, אליזבת' בת ה-93, שברור לכל כי היא אינה מבלה את זמנה המלכותי בגלישה בפייסבוק או בשירות חברתי אחר דרך הטלפון החכם או המחשב שלה, ולא מעלה סטאטוסים, סטוריז וטוויטים בעצמה. אבל העם מחכה – לכן מחפשים בארמון מישהו אחר שיעשה זאת במקומה.

המומחה הנדרש עתיד לקחת על עצמו את משרת קצין התקשורת הדיגיטלית של בית המלוכה, ולקבל בעבור שירותו שכר של כ-30,000 לירות שטרלינג לשנה (כ-137 אלף שקלים), ואלו כוללים חופשה בתשלום לתקופה בת 33 ימים, אשר לה הוא או היא זכאים.

מומחה סושיאל בסגנון מלכותי ומתוחכם

אם התלהבתם, כדאי לקחת בחשבון שנדמה כי הפעילויות המקוונות של בני המלוכה די עמוסה בסך הכל. היא כוללות נכון להיום: תחזוקת אתר אינטרנט, דף פייסבוק, וכמה חשבונות טוויטר, שכוללים בין היתר את זה המכונה Royalfamily – אשר לו 4 מיליון עוקבים ואת זה של Kensingtonroyal, שמתגאה ב-1.8 מיליון עוקבים. כמו כן יש לבית המלוכה גם חשבונות אינסטגרם פופולריים, באותם שמות כמו אלו של טוויטר, האחד עם 5.9 מיליון עוקבים, והשני עם 8.9 מיליון, בהתאמה.

בנוסף, רצוי שתדעו כי איש או אשת הסושיאל המלכותיים לא יעסקו כל היום רק בציוצים ובלקושש לייקים – העבודה גם תחייב אותם לערוך מחקרים שונים, לכתוב מאמרים בעבור המשפחה המלכותית, שאתרה שופץ לאחרונה. בנוסף אמורים המועמדים להיות בעלי יכולות צילום מוכחות ומיומנויות בעריכת וידיאו.

"במבט לעתיד, תוכל לעזור להשחיז את התקשורת הדיגיטלית שלנו באמצעות אנליטיקה, ניטור, וחקר טכנולוגיות חדשות", הסבירו מפרסמי המודעה את תקוותיהם מביצועי המועד שיבחר.

למועמדים המעוניינים להציע את עצמם לתפקיד הנחשק יש חלון הזדמנויות עד ל-26 במאי למשלוח פניות. הם יידרשו לרזומה שיכיל הרבה ניסיון במדיה החברתית, ראש מלא ברעיונות כיצד לשפר את נראות ונוכחות משפחת המלוכה באינטרנט ויכולת לעשות זאת באופן מממ… מלכותי ומתוחכם, מבלי לעורר מהומה או לייצר שערוריות. הם גם יצטרכו לדעת כיצד להתנהל בסביבה שבה הבוס הוא לא אחר מאשר המלכה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים