התחזקות ה-IT בשלטון המקומי – במרכז דיוני הכנס השנתי של המנמ"רים ברשויות המוניציפאליות

אחד הנושאים המרכזיים שיידונו בכנס שישי של פורום המנמ"רים ברשויות המקומיות, שיחל הבוקר (א') בים המלח, הוא השפעתו החיובית של חוק חובת המכרזים - אמר ד"ר עדי קפליוק, יושב ראש פורום המנמ"רים של הרשויות המקומיות ומנמ"ר עיריית גבעתיים ● במהלך הכנס יוצגו פרויקטי IT שבוצעו ברשויות מקומיות שונות, בהן פתח תקווה, רעננה, גבעתיים וכפר סבא ● בין המשתתפים בכנס יהיו השרים דניאל הרשקוביץ' ומיכאל איתן

כ-150 מנמ"רים ואנשי יחידות ה-IT של הרשויות המקומיות ישתתפו בכנס השנתי שלהם, השישי במספר, שיחל הבוקר (א') בים המלח. הכנס השנה הוא בסימן התחזקות תחום ה-IT בשלטון המקומי – כך אמר ד"ר עדי קפליוק, יושב ראש פורום המנמ"רים של הרשויות המקומיות ומנמ"ר עיריית גבעתיים.

הכנס נערך ביוזמת הפורום ומרכז השלטון המקומי. לדברי ד"ר קפליוק, אחד הנושאים המרכזיים שיידונו בכנס השנה הוא השפעתו החיובית של חוק חובת המכרזים, שהוחל לאחרונה גם על הרשויות המקומיות. במהלך הכנס יוצגו פרויקטי IT שנעשו ברשויות שונות, בהן פתח תקווה, רעננה, גבעתיים וכפר סבא.

את הכנס יפתחו רון נחמן, ראש עיריית אריאל ויושב ראש ועדת הנוער והמיחשוב במרכז השלטון המקומי, מנחם לייבה, מנכ"ל עיריית תל אביב-יפו, שידבר על מקומו של המנמ"ר במימוש החזון העירוני, וד"ר קפליוק עצמו. בכנס ישתתפו גם שר המדע, פרופ' דניאל הרשקוביץ', והשר לשיפור השירות האזרח, מיכאל איתן, שינעל את הכנס ביום ג' הקרוב.

לצד הכנס תיערך תצוגה של מספר חברות שמספקות פתרונות לרשויות המקומיות, ביניהן החברה לאוטומציה, מלם-מטרופולינט ובזק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים