ההכרזות המרכזיות מהכנס השנתי של דל בלאס וגאס

המוצרים, שהוכרזו בכנס השנתי של החברה, שמתקיים בלאס וגאס, מאפשרים לה לבצע טרנספורמציה דיגיטלית בקרב לקוחותיה

ג'ף קלארק, סמנכ"ל מוצרים ותפעול בדל טכנולוגיות. צילום: דל טכנולוגיות

דל טכנולוגיות הכריזה בכנס Dell Technology World, שמתקיים בימים אלה בלאס וגאס, על מוצרים חדשים, כגון ציוד קצה למשתמשים וציוד קצה לאינטרנט של הדברים. ג'ף קלארק, סמנכ"ל מוצרים ותפעול בחברה, אמר כי המוצרים החדשים מאפשרים לה לבצע טרנספורמציה דיגיטלית אצל לקוחותיה בעולם, וכי "רוחב הפורטפוליו שלנו נוגע בכל מקום במחזור חיי הנתונים".

"הנתונים הם המטבע החדש – והחברות רוצות וצריכות לאמץ את השינויים הללו בפעולותיהן, ביישומים עסקיים ובתהליכים שלהן, ולחלץ את הערך המרבי מהנתונים. מחקר טכנולוגיות של דל מראה כי חברות שאינן מצליחות לאמץ את השינוי הדיגיטלי כבר לא יהיו תחרותיות", אמר.

"ב-Dell Technologies World 2019 אנו חושפים פתרונות תשתית חדשים ומודרניים לנוף ה-IT – ממערכות הקצה, דרך מרכזי הנתונים ועד לליבת הענן. טכנולוגיות חדשות אלה יכולות לספק ללקוחות הבסיס צורך ליצור, לעבד, להעביר, לאחסן, להגן ולצרוך נתונים – בכל מקום בו הם נמצאים", ציין.

"הזמן המרגש ביותר שראיתי בלמעלה משלושים השנים בהן אני בתחום"

"זהו הזמן המרגש ביותר שראיתי בלמעלה משלושים השנים שבהן אני נמצא בתחום הטכנולוגיה" אמר קלארק. "המידה שבה ירתמו ארגונים את הכוח של הנתונים שלהם יקבע את הזוכים ומפסידים בכלכלה הדיגיטלית. כל הרעיון של פורטפוליו דל טכנולוגיות מהקצה דרך הליבה ועד לענן, הוא לעזור ללקוחות שלנו לחדש, לעמוד באתגרים המשבשים הללו ולנצח".

בתחום התשתיות הכריז קלארק על שורה של מערכות העונות על דרישות המגמות הטכנולוגיות החשובות והמשמעותיות לדבריו, בתחום, לרבות בינה מלאכותית וענן. פתרונות אחסון, ניהול נתונים ונתונים חדשים מספקים ללקוחות את הביצועים, הזריזות והמדרג הדרושים להם כדי לאחסן, להגן ולמקסם את הון הנתונים שלהם. הסדרה החדשה Dell EMC Unity XT מספקת ביצועים כפולים לעומת הדור הקודם, תוך הפחתה של עד 80% בנפח הנתונים, והיא בנויה לסביבה מרובת עננים. בתחום האבטחה Dell EMC מציגה את פתרונות ניהול הנתונים הראשונים שלה עם פלטפורמת PowerProtect החדשה, ובפרט PowerProtect X400 ..

בתשובה לשאלת אנשים ומחשבים לגבי המקום שתופסת הבינה המלאכותית בהכרזות של היום אמר קלארק כי "בינה מלאכותית היא כיום אחד התחומים הצומחים והדורשים כוח מיחשוב. כל המערכות שלנו, מהקצה דרך הליבה ועד לענן מכילים יכולות של בינה מלאכותית".

DELL-EMC. צילום: BigStock

DELL-EMC. צילום: BigStock

באשר למחשוב הקצה, הכריזה החברה על מערכות Dell EMC SD- WAN Edge powered by VMware – פלטפורמה משולבת ההופכת את הרשת המרחבית (WAN) לאמצעי שמסייע ללקוחות לענות על הדרישות של עולם הענן ההיברידי, באמצעות תוכנת VMware וחומרה של Dell-EMC בכתובת אחת. עוד בתחום הקצה הכריזה דל על שלושה שירותים ללקוחות – ייעוץ, תכנון והטמעה.

באשר לתחום ליבת הנתונים – הדטה סנטר הפך להאב של הענן ההיברידי שבעזרתו יכולים הלקוחות לשלוט על כל תפעול ה-IT שלהם. דל חשפה באירוע פתרונות חדשים המאפשרים לפשט ולהעמיק את הגישה לנתונים וליישומים. כמו כן, היא הכריזה על מיתוג מחדש של פורטפוליו פאואר סוויץ'. המיתוג החדש בא, לדברי קלארק, לשקף את המניע של החברות המודרניות התומכות בנפח עצום של נתונים לאורך כל נקודות הקצה, דרך הליבה ועד לענן. ההכרזה הראשונה של מתגים במשפחה זו היא על Dell-EMC PowerSwitch S5200-ON.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים