משה שדה, מנמ"ר הכללית, קודם לתפקיד סמנכ"ל מערכות מידע

שדה יהיה אחראי גם על הדיגיטל ● המינוי החדש מבטא את האסטרטגיה של הכללית, הרואה ב-IT מנוע מרכזי למימוש ליבת הפעילות שלה

משה שדה, המנכ"ל החדש של כללית הנדסה רפואית. צילום: דוברות שירותי בריאות כללית

שירותי בריאות כללית לוקחת צעד אחד קדימה את ההכרה בחשיבות מערכות המידע בליבת הפעילות שלה, ומקדמת את מנמ"ר הארגון, משה שדה, לתפקיד סמנכ"ל מערכות מידע, ומעתה הוא יהיה אחראי על כל נושא הדיגיטל בארגון. זהו תפקיד חדש במבנה ההנהלה הכללית של הכללית, שלא היה קיים לפחות בעשור האחרון.

משה שדה אישר את הידיעה ואמר כי בתקופה הקרובה יעסוק בתכנון המבנה הארגוני של החטיבה.

"המינוי והקמת החטיבה מבטאים את האסטרטגיה של שירותי בריאות כללית, בהובלת המנכ"ל, פרופסור אהוד דוידסון, הרואה ב-IT, ובמחשוב בכלל, מנוע מרכזי בכל מה שקשור לבריאות דיגיטלית וחדשנות", אמר שדה.

שדה נכנס לתפקידו כמנמ"ר שירותי בריאות במרץ 2017 והוא החליף את המנמ"ר הוותיק, יחיאל גפנר. בטרם הגיע לכללית שימש שדה במשך חמש שנים כמשנה למנכ"ל ומנהל האדמיניסטרטיבי של בית החולים סורוקה, לשם הגיע לאחר שעבד בכללית ומילא שורה של תפקידים בכירים.

2019 – שנת התשתיות והמעבר לענן

בראיון שנערך לא מכבר עם שדה, אמר בין היתר: "הגדרנו את 2019 כשנת התשתיות, שכוללת את תהליכי המעבר לענן. אני מאמין שכבר בתחילת 2020 נתחיל לראות את הפירות מתהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית, ונראה את תחילת היישומים של האקו-סיסטם הרחב בענן ושל מה שהוא מאפשר לנו".

עוד אמר שדה כי מנכ"ל הארגון הגדיר את מערכות המידע כלב האסטרטגיה הארגונית, וזה חלק מתכניות העבודה של הארגון לשנים הבאות. שדה סיפר בראיון כי בשנה האחרונה השלימה שירותי בריאות כללית קונסולודיציה בסדרי גודל ענקיים של מערכות המידע הרפואיות, שכללו 2,000 שרתים שאוחדו למערכת אחת ובסיס נתונים אחד.

יצוין כי בתחרות מצטייני המחשוב 2018 זכתה שירותי בריאות כללית במספר פרסים על פרויקטים ייחודיים בתחום הבריאות הדיגיטלית. הצוותים השונים שקיבלו את אותות ההצטיינות על פרויקטים שונים שנעשו בשנה שעברה.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. סמי כהן

    איפה זה פורסם ? מישהו ראה את המודעה ?

אירועים קרובים