"עתיד ה-IT יהיה בשילוב יכולות אדם-מכונה ולא אדם נגד מכונה"

"עולם התוכן הארגוני, כמו כל ה-IT מתאפיין בריבוי נתונים ועודף מידע. הדרך היחידה להתמודד עם האתגר העצום הזה תהיה בשימוש של בינה מלאכותית", אמר כריס דיצ'בורן, מנהל בכיר לפיתוח הנדסי, OpenText

כריס דיצ'בורן, מנהל בכיר לפיתוח הנדסי, OpenText..צילום נדב כהן יונתן

"עולם התוכן הארגוני, כמו כל ה-IT מתאפיין בריבוי נתונים ועודף מידע. הדרך היחידה להתמודד עם האתגר העצום הזה תהיה בשימוש של בינה מלאכותית. העתיד הוא בשילוב יכולות של אדם ומכונה – ולא אדם נגד מכונה", כך אמר כריס דיצ'בורן, מנהל בכיר לפיתוח הנדסי, OpenText.

דיצ'בורן דיבר בכנס NessPRO OpenText Day. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, התקיים היום (ג') במלון הילטון תל אביב, בהשתתפות מאות מלקוחות החברה בארץ, תחת הכותרת "הארגון החכם והמחובר". את הכנס הנחתה דגנית לוי, מנהלת חטיבת מכירות OpenText ב-NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, ובין הנוכחים באירוע היה גם מארק בארנצ'י, מנכ"ל OpenText ומנהל הטכנולוגיות הראשי של החברה.

"כל התעשייה משתנה"

לדברי דיצ'בורן, "כל התעשייה משתנה. כל חברה הופכת לחברת תוכנה. כל חברה פיננסית הולכת לעולם בו ללקוחות אין כסף מזומן ואין ארנקים. כבר כיום רובוטים מכינים את מנות האוכל במקדונלד'ס. תעשיית הרכב עוברת גם היא שינוי. במכונית אחת של BMW, יש מאה מיליון שורות קוד בתוכנת הרכב, באופן יחסי זה פי 2 שורות קוד ממה יש ב-Vista Windows".

"אנו חיים בעולם המשתנה במהירות, עם מיכון קיצוני, קישוריות דור 5, לימוד מכונה ובינה מלאכותית, IoT ורובוטיקה". אמר דיצ'בורן,

בליבה של תעשיית התוכנה, אמר, "יש נתונים ומידע, הם הגלגל המניע את התוכנה, זה השדה בו אנו פועלים, EIM, ניהול מידע ארגוני, ואותו אנו מובילים. יש לנו מאה מיליון משתמשים אצל 120 אלף לקוחות ארגוניים, 12 אלף עובדים ומחזור שנתי של כשני מיליארד דולרים".

לדברי דיצ'בורן, "ניהול התוכן הארגוני קשור בקשר הדוק להיבט העסקי בארגון – disruption, תפוקתיות והגדלת רווחים. רק כך ניתן לשפר את התפעול, להגיע למצויינות, לבנות מודלים עסקיים חדשים ולשפר את חוויית הלקוח".

“אנו עונים על הצורך החדש של ארגונים", הסביר, "של ניהול תוכן בענן, סיווג מסמכים, טיפול במטה-דטה, ניהול תהליכים עסקיים, חיפוש והגירת נתונים, הכרת נתונים אוטומטית, חיקור דיגיטלי (e-Discovery) לטובת גורמי אכיפה ומענה לרגולציות, פלטפורמות לשיתופיות, ניהול רשומות, ניהול מחזור חיי המידע, וניהול תוכן בהיקפים גדולים".

"חזוננו הוא לממש את היעד של הארגון להיות חכם ומחובר. אנו עושים זאת כשבמרכז יש ליבת מידע חכמה, ומשני צדיה – אפליקציות EIM ופלטפורמת EIM. כיום השוק השתנה והעתיד הוא של ארגונים הטובלים בנתונים, שבוצע בהם היתוך נתונים – לטובת קבלת החלטות עסקיות מושכלות וטובות יותר", סיכם דיצ'בורן.

רחלי שריקי, מנהלת תחום מכירות OpenText ב-NessPRO. צילום: נדב כהן יונתן

רחלי שריקי, מנהלת תחום מכירות OpenText ב-NessPRO. צילום: נדב כהן יונתן

רחלי שריקי, מנהלת תחום מכירות OpenText ב-NessPRO, אמרה כי "לחברה יש גישה חדשה, Xfactor – מדובר בפתרון משולב, שמצעיד את לקוחות OpenText ו-Documentum קדימה בניהול דיגיטלי של תוכן בארגון. הגישה החדשה משלימה את פתרונות שתי החברות לתחומי ניהול תוכן ארגוני, תהליכים עסקיים, חוויית לקוח, ניתוח טקסט וניהול רשתות עסקיות".

שריקי סיכמה באומרה כי "כך מקבלים המשתמשים ראייה של 360 מעלות על תוכן מובנה ולא מובנה, מתוך ממשק אחד – תוך אפשרות לצפות בו בלא צורך לעבור בין אפליקציות שונות. קל יותר לארגן, להבין ולשתף מידע אם הוא משולב עם התוכן העסקי של המשתמש, שמוגדר על ידי התהליך העסקי שהמשתמש עובד באמצעותו. כשהתוכן המובנה והלא מובנה מתמזגים, מתקבל עוד ערך בתהליכים העסקיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים